Zrobiłem klasę, która ma 1/10 szansy że odbije pocisk, niestety to co zrobiłem odbija każdy ;/ Proszę o pomoc
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szeregowiec";
new const opis[] = "Ma 1/10 szansy na odbicie pociskow";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
new identyfikator[33];
get_user_authid(id, identyfikator, 32);
if(!equal(identyfikator, "STEAM_0:0:24092998"))
{
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[this] || random_num(1,10) == 10)
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}