Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Odbijanie Pocisków

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 23.10.2011 12:06

witam

Zrobiłem klasę, która ma 1/10 szansy że odbije pocisk, niestety to co zrobiłem odbija każdy ;/ Proszę o pomoc


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szeregowiec";
new const opis[] = "Ma 1/10 szansy na odbicie pociskow";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
new identyfikator[33];
get_user_authid(id, identyfikator, 32);
if(!equal(identyfikator, "STEAM_0:0:24092998"))
{
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this] || random_num(1,10) == 10)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.10.2011 12:09

if(!ma_klase[this] || random_num(1,10) == 10)
return HAM_IGNORED;

na
if(!ma_klase[this] || !(random(10) == 1))
return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 23.10.2011 12:10


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Szeregowiec";

new const opis[] = "Ma 1/10 szansy na odbicie pociskow";

new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}

public cod_class_enabled(id)

{

            new identyfikator[33];

            get_user_authid(id, identyfikator, 32);

            if(!equal(identyfikator, "STEAM_0:0:24092998"))

            {

                            return COD_STOP;

            }

ma_klase[id] = true;

            return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

          ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{





if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[this])

  return HAM_IGNORED;



if(random(10))

  return HAM_IGNORED;



cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_SUPERCEDE;

}

Użytkownik radim edytował ten post 23.10.2011 12:11

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 23.10.2011 12:12

Dzięki działa. Jesteście wielcy!!

Użytkownik Intex edytował ten post 23.10.2011 12:15

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.10.2011 17:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych