Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z klasą

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SoleR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 23.10.2011 09:09

Witam, otóż mam taki problem zastosowałem zmianę modelu broni dla klasy wszystko ładnie pięknie modele się ściągają
ale jak wybieram tą klase tych modeli nie ma są standardowe

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "nazwa klasy";
new const opis[] = "opis";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
      
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
        register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
        precache_model("models/cod/w_deagle.mdl");
        precache_model("models/cod/p_deagle.mdl");
        precache_model("models/cod/v_deagle.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);
        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_M3)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_deagle.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_deagle.mdl")
                }
        }
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED
        if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;
        new entityowner = pev(entity, pev_owner);
      
        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_deagle.mdl")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.10.2011 09:43


if(weapon == CSW_M3)


if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))

:facepalm:
Ty chciałeś zmienić wygląd Deagla, tak?
  • +
  • -
  • 1

#3 SoleR

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zakopane
Offline

Napisano 23.10.2011 10:17

A no tak nie dopatrzyłem tego wielkie dzięki
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.10.2011 10:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych