Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

DMG większe

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sparta

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 22.10.2011 21:42

Witam gdzie ja to mam dopisac do kalsy ze by działo ??

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage");

public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:dmg, dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, dmg+10); //tutaj zmieniasz obrażenia
return HAM_HANDLED;
}

return HAM_IGNORED;
}

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 22.10.2011 21:53

Do pługin_init
RegisterHam
(Ham_TakeDamage, "player",
"Damage");


Na koniec sma
public Damage(victim,
inflictor, attacker, Float:dmg,
dmgbits)
{
if(!is_user_connected(victim)
|| !is_user_connected
(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_klase[attacker])
{
SetHamParamFloat(4, dmg
+10); //tutaj zmieniasz
obrażenia
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Sparta

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 22.10.2011 22:08

do qtm_codmod mam to dopisac ??

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 22.10.2011 22:15

A jakiego CODa używasz?

Już wiem... Nowego. Do klasy dopisz.
  • +
  • -
  • 0

#5 Sparta

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 22.10.2011 22:26

no wlasnie w tym problem ze nie wiem jak dopisac do klasy to bo jak dopisuje do error na amxx przerabianie

Użytkownik Sparta edytował ten post 22.10.2011 22:26


#6 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 22.10.2011 22:45

daj sma najlepiej to ten plik co ma po kropce w nazwie napis sma :P

Użytkownik sekio edytował ten post 22.10.2011 22:48

http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#7 Sparta

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 22.10.2011 22:47

seksio ja sma mam z 34 klasy i coda które mam dac ci sma ??

#8 Nesqu

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Piotrek`
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 22.10.2011 23:41

Tej klasy, do której chcesz ten większy DMG.
  • +
  • -
  • 0

#9 Sparta

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 23.10.2011 08:27

zroiblem tak jak mi napisales NA5tyk . i przy przerabianiu klasy na amxx mam takie errory

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_demolitions.sma(176) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_demolitions.sma(176) : warning 215: expression has no effect
codclass_demolitions.sma(176) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_demolitions.sma(176) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_demolitions.sma(176) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

to pomoze ktos ?

Użytkownik Sparta edytował ten post 23.10.2011 07:36


#10 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 23.10.2011 08:28

Daj *sma demolitionsa
  • +
  • -
  • 0

#11 Sparta

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 23.10.2011 09:19

masz

Załączony plik  codclass_demolitions.sma   3,72 KB  15 Ilość pobrań
  codclass_demolitions.amxx

to pomoze ktos ?

#12 Rampage21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:53
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łętowe
Offline

Napisano 25.03.2012 15:00

daj tego co kompilowałeś
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych