Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mała przeróbka granatu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Plax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Złotów
Offline

Napisano 23.01.2009 14:44

Witam,
Na moim serwerze Zombie Plague używam klasy Ghost Zombie (niewidzialny zombie).
Problem tkwi w tym, że jak rzuci się w niego Frost Granatem to po zamrożeniu jest już całkowicie widoczny.

W załączniku dodaje .sma -> w nim znajduje wszystko dot. frost granatu.

1. Jeżeli istnieje możliwość ustawienia, aby widoczność gracza nie wracała do normalnej, ale do poprzedniej (po rzuceniu granatu) to byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś mógł to przerobić/napisać.

2. Jeżeli powrót do normalnej widzialności jest spowodowany tym, że zamrożona osoba "świeci" (glow effect) to czy można tej efekt wyłączyć?

Bardzo prosiłbym o dokonanie odpowiednich zmian w pliku .sma lub podanie mi kodu i instrukcję co i jak z nim zrobić ;>


Z góry dziękuję!

Pozdrawiam,
Plox

[ Dodano: 23-01-2009, 17:46 ]
Dodatkowo, dołączam .SMA Ghost Zombie, byćmoże tam uda Wam się ustawić, aby był "odporny" na zmiane w "widocznego"...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych