Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Model dla kosy.

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 xoxoxo.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 20.10.2011 14:04

Witam , mam problem mianowicie korzystałem z poradnika [CoD Nowy] Zmiana modeli broni dla klas/perków - AMXX.pl: Support AMX Mod X
i próbowałem zmienić model kosy dla mojej klasy cod. Mam jedynie model v_knife.mdl jako katana, lecz nie ma modeli w_ , czy p_ , tutaj jest kod, czy ktoś mógłby z tym pomóc?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Master Yi";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 180;
new const kondycja = 435;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.10.2011 14:13

- v_* jest to model, który widzimy my z perspektywy 1. osoby,
- p_* jest to model broni w naszych rękach, jaki widzą inni gracze,
- w_* jest to model broni leżącej na ziemi.

Czytaj ze zrozumieniem i uważnie. Twój model v_knife.mdl to model, który będzie widoczny z perspektywy 1. osoby. Katana ma tylko ten model, nie potrzebujesz innych
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.10.2011 15:03

Jeżeli masz tylko model v_*, to po prostu pomiń krok z tym:
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

I:

public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, "models/w_m3.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;

new entityowner = pev(entity, pev_owner);

if(!ma_klase[entityowner]) //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
return FMRES_IGNORED;

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m3.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

Wywal to z CurWeapon:

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m3.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_

Oraz usuń wpisy dotyczące modeli p_* i w_* z plugin_precache.
  • +
  • -
  • 1

#4 xoxoxo.

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 21.10.2011 14:17

Bardzo dziękuje za szybkie i mam nadzieje pomocne odpowiedzi.

Odświeżam wątek , mam 2 pozostałe problemy
(Podkreślam że używałem opcji szukaj ) Czy ktoś może powiedzieć jak edytować klasę tak by np, jeśli ma krowę (m249) to żeby hitała więcej jeśli posiada się inteligencje?

Pytanie
Czy można zrobić tak, by moja klasa przy każdym strzale kradła określoną ilość życia?

Mam nadzieje że pomożecie tak szybko jak przy pierwszym problemie, i podkreślam, używałem opcji szukaj oraz google..

Użytkownik xoxoxo. edytował ten post 21.10.2011 14:17

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych