stock czy_jest_nabs(id,zasieg) { new bomb new Float:origin[3] pev(id, pev_origin, origin) if ((bomb = find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl"))) { new Float:bombpos[3] pev(bomb, pev_origin, bombpos) //We are near the bomb and have it in FOV. if (get_distance_f(origin, bombpos) < zasieg && UTIL_In_FOV(id,bomb)) return true /////////////// jesli patrzy na pake i jest blisko jej to zwraca true } return false }
a teraz użycie
np
public add_bonus_stomp(id) //////////////od archowpod
for (new i=0; i < numfound; i++) if(czy_jest_nabs(pid,100)) /// 100 to zasięg paki od gracza continue
mekk
w
item_c4fake(id)
podmien
for(new a = 0; a < MAX; a++) { if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)) { if(czy_jest_nabs(a,100)) continue;
Jakby cos nie dzialalo pisac
//@down ok
Użytkownik Onyke edytował ten post 03.11.2011 21:44