Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Niedziałająca niewidzialność w klasie premium

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ewciak

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.10.2011 14:06

Witajcie, nie działa mi niewidzialność w klasie premium assasin. Czy ktoś może rzucić okiem na sma i poprawić błąd?

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Assasin (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Podczas kucania jest niewidoczny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Rekrutacja na adminow otwarta!" ) ; //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 17.10.2011 14:27

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Assasin (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Podczas kucania jest niewidoczny";
new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id, klasa)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Tuptusiowy edytował ten post 17.10.2011 14:28


#3 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 17.10.2011 14:30

ewciak jest wszystko dobrze. Sprawdź czy inne klasy/perki są wporządku. Sam miałem kiedyś taki błąd i okazało się, że to inny perk gryzie się z innymi na niewidzialność.
  • +
  • -
  • 0

#4 ewciak

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2011 15:02

ale w tym ból że mi żadne errory nie wyskakują, po prostu nie działa niewidzialność

a to co dał Tuptusiowy to poprawione jest? i co zostało poprawione jeśli można wiedzieć
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.10.2011 15:07

Jak już wyżej zostało powiedziane, któraś klasa/perk może gryźć się z tą klasą. Najlepiej daj *.sma wszystkich klas i perków, które ustawiają graczowi niewidzialność.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych