Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa/ inforamacja... juz inny problem

CoD Nowy Klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 16.10.2011 11:56

Prosilbym o dodanie by gdy uzywa sie mocy to pisalo: "Jestes niewidzialny na 5 sekund" a po 5 sekundach "Jestes juz widzialny"


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33] , uzyl[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widzialnosc, Nie slychac jego krokow, Moze uzyc calkowitej niewidzialnosci na 5s";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Zwiadowca"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false

}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0); //false
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
set_task(5.0, "OffInvisible", id+875)
uzyl[id] = true
return PLUGIN_CONTINUE
}
public OffInvisible(id)
{
id-=875
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40)
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Rozumek124 edytował ten post 16.10.2011 14:54

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.10.2011 12:12

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33] , uzyl[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widzialnosc, Nie slychac jego krokow, Moze uzyc calkowitej niewidzialnosci na 5s";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Zwiadowca"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false

}
public cod_class_disabled(id)
{
  set_user_footsteps(id, 0);  //false
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
            if(uzyl[id] || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
            set_task(5.0, "OffInvisible", id+875)
            uzyl[id] = true
            ColorChat(id, GREEN, "Jestes niewidzialny na 5 sekund")
            return PLUGIN_CONTINUE
}
public OffInvisible(id)
{
            id-=875
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40)
}
public ResetHUD(id)
            uzyl[id] = false

Try
  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 brains..?

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 16.10.2011 12:44

Thx leci + :) ale chodziło mi bardziej o napis taki jak jest gdy juz wykorzystałeś rakietki(na srodku obok celownika) ale tak tez jest dobrze :D
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.10.2011 14:43

Aha, to trzymaj. Napis pokazuje się na środku ekranu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
new bool:ma_klase[33] , uzyl[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Zwiadowca";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widzialnosc, Nie slychac jego krokow, Moze uzyc calkowitej niewidzialnosci na 5s";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_advance(cod_get_classid("Wyszkolony Zwiadowca"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1); //To da naszej klasie cichy bieg
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
ma_klase[id] = true;
uzyl[id] = false

}
public cod_class_disabled(id)
{
  set_user_footsteps(id, 0);  //false
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
            if(uzyl[id] || !ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1)
            set_task(5.0, "OffInvisible", id+875)
            uzyl[id] = true
            client_print(id, print_center, "Jestes niewidzialny na 5 sekund")
            return PLUGIN_CONTINUE
}
public OffInvisible(id)
{
            id-=875
            set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40)
}
public ResetHUD(id)
            uzyl[id] = false


  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 brains..?

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 16.10.2011 14:52

Wielkie dzięki+


Ale zauważyłem ze ta niewidzialność działa jednorazowo czyli w kolejnej rundzie juz nie mogę użyć;/ Wie ktos jak to naprawić???
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych