Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Foldery w FTP
#1
Napisano 13.10.2011 23:37
Np model broni Ak-47, w folderze którym pobralem ze strony gamebanana.com znajduje sie katalog: model/default i nastepnie w default plik v_sg552.mdl
I mam wszystko wgrywać z katalogami czy tylko wystarczy v_sg552.mdl do katalogu models ? dzięki za odp
#2
Napisano 14.10.2011 06:03
np.
precache_model("models/player/smith/smith.mdl")
I ten model musisz wrzucić: models/player/smith
#3
Napisano 14.10.2011 07:12
#4
Napisano 14.10.2011 16:32
Pobrałem modele granatów, rar'a rozpakowałem i mam foldery models oraz sound. Wgralem to na serwer i nie działa nie wiem dlaczego. A do tego nie było żadnych innych pluginów.
Użytkownik szogun12393 edytował ten post 14.10.2011 16:34
#5
Napisano 14.10.2011 21:59
sam masz je napisaćA czy przy każdym modelu będą pliki z .ini ??
#6
Napisano 14.10.2011 23:38
#8
Napisano 16.10.2011 13:32
Tu mam jak zainstalować modele na serwer itp. I z tego co zrozumiałem to modele będą na mapie w zależności od nazwy pliku new_weapons_de_dust2.ini tak?
Jeśli tak będzie to co zrobić by modele były na wszystkich mapach?
Konfiguracja Jeżeli chcemy dodać nowy model ( np. noża ) na serwer musimy edytować plik new_weapons.ini. Następnie musimy dopisać "stary model/model.mdl" "nowy model/model.mdl" Czyli przykładowo powino wyglądać to tak "models/v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl" Jeżeli chcemy dodać nowy dżwięk musimy dodać "sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav" Wszytskie inne modele dodajemy analogicznie do wyżej podanych przykładów. Możemy też podmienić model na wybranej mapie, jeżeli chcemy na innej niż de_dust2 zmieniamy nazwę pliku np. new_weapons_de_kabul.ini. Wszytskie podmiany dopisujemy jak wyrzej.
To działa ma takiej zasadzie że jesli będziemy wpisac modole w new_weapons_de_dust2.ini to one tylko będą na mapie dd2 tak? A jesli tylko do new_weapons.ini to na all mapach?
I czy jesli pisze "models/v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl" to jeśli chcę zmienic model nożna to musze zmienic tez nazwe nowego modelu na v_knife2.mdl ?
/odświeżam
#9
Napisano 16.10.2011 13:44
Tego nie rozumiem o co chodzi.I czy jesli pisze "models/v_knife.mdl" "models/v_knife2.mdl" to jeśli chcę zmienic model nożna to musze zmienic tez nazwe nowego modelu na v_knife2.mdl ?
TEN PLUGIN NIE ZMIENIA MODELI GRACZY !
No i niżej jest napisane
Możemy też podmienić model na wybranej mapie, jeżeli chcemy na innej niż de_dust2 zmieniamy nazwę pliku np. new_weapons_de_kabul.ini. Wszytskie podmiany dopisujemy jak wyrzej.
#10
Napisano 16.10.2011 13:47
Tego nie rozumiem o co chodzi.
nie rozumiesz, ze plugin zmienia tylko model broni? od zmiany modelu gracza jest inny plugin
#12
Napisano 16.10.2011 22:47
#13
Napisano 17.10.2011 07:28
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych