No wiec tu jest moje pytanie, co trzeba zmienić w tym modzie aby ten "ukochany" lowca nie walił full auto przy statach 100 int i choc troszke oslabic tą kusze (ale nie koniecznie)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
lowca i jego kusza...
Temat rozp. Pif-Paf, 21.01.2009 14:49
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.01.2009 14:49
#2
Napisano 21.01.2009 15:09
Normalnie max to 50 int, ale jak sie modyfikuje tak sobie to potem ma sie problemy
Trzeba znalezc i poprawic funkcje od czasu ladowania, innego wyjscia nie ma.
Trzeba znalezc i poprawic funkcje od czasu ladowania, innego wyjscia nie ma.
#3
Napisano 21.01.2009 16:22
znajdz
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) i z 4.25 i /25 zmien na 4.50 i /50
#4
Napisano 21.01.2009 16:39
w pliku .sma ? Tzn co ta komenda robi co podałeś ? zmiejsza staty ? czy to tylko szybkosc kuszy i jej ladowania
#5
Napisano 21.01.2009 16:45
zmniejszy szybkosc zmien i zobacz
#6
Napisano 21.01.2009 16:51
no exp jest standardowy to jeszcze im troszke brakuje z lvlem dlatego nie mam jak sprawdzic, a jak dodam exp to nie ma sensu gry wiec zmienie i sie pozniej przekonamy
#7
Napisano 21.01.2009 16:57
to dziala sam mam 200 lvl i 100 pkt w kazdym
#8
Napisano 21.01.2009 18:31
Miło wiedzieć. mam ustawienia standardowe w 5.8a i tu pytanko ten cvar diablo_durability "X" odpowiada za wytrzymałość itemkow. Nie znam skali w której jest to operowane, jak ustawić żeby 1 hit gracza odbierało 0.5 wytrzymalosci itemka ? albo jakiś sensowne ustawienie, bo teraz to mam tak że rounda moze z 2 i po itemku. Chce żeby ten itemek troszkę wytrzymywał, nie tak że całą mape
#9
Napisano 21.01.2009 18:35
TAK JAK ustawisz diablo_durability "1" jak strzeli raz wezmie 1 % itd jak 5 to 5
#10
Napisano 21.01.2009 18:36
Kazdy cios za ponad 5dmg zabiera durability z wytrzymalosci itemu.
Normalne itemy maja wytrzymalosc 250
Te wyjatkowe 350
Musisz sobie policzyc jak chcesz to zrobic ;-)
Normalne itemy maja wytrzymalosc 250
Te wyjatkowe 350
Musisz sobie policzyc jak chcesz to zrobic ;-)
#11
Napisano 21.01.2009 18:37
Sprawdziłem konsole i takie coś mi sięwyświetliło.
L 01/21/2009 - 18:40:42: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dbmod_5.8a.amxx") (native "get_user_attacker") - debug not enabled! L 01/21/2009 - 18:40:42: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
#12
Napisano 21.01.2009 18:39
Nic na to sie nie poradzi, po prostu amxx odwala robote - wyraznie jak byk jest warunek ktory uniemozliwia wystapienie takiego bledu a on dalej robi swoje.
Poza tym nic nie przeszkadza to z tego co wiem.
Poza tym nic nie przeszkadza to z tego co wiem.
#13
Napisano 21.01.2009 19:43
Aha, no to wszystko Dziękuje ci Miczu i Cameron i ofc TastyB za chęć pomocy Można close.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych