Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Fakemeta i Fun.
#1
Posted 13.10.2011 00:20
give_item(id, "weapon_m4a1") To jest w Fun. Ale jak zrezygnuję z Fun to będę musiał jeszcze załączyć moduł "Fakemeta_Util" czy to nie wyjdzie na to samo? Bo i tak czy tak mam załączone dwa moduły a ze zwykłej fakemety zrezygnować nie mogę.
I czy fm_set_user_godmode(id, 1) jest tym samym co set_user_godmode(id, 1)
#2
Posted 13.10.2011 08:04
takI czy fm_set_user_godmode(id, 1) jest tym samym co set_user_godmode(id, 1)
#3
Posted 13.10.2011 08:31
#4
Posted 13.10.2011 10:24
Jak chcesz użyć cichego 'chodzenia' i tylko dla tego skorzystać z fun to już lepiej użyć fakemety / fakemeta_util
@Edit
Chciałbym wspomnieć iż, amxx ładuje wszystkie moduły więc jeżeli wykorzystasz fun do jednej funkcji nic się nie stanie
Edited by Muzzi, 13.10.2011 10:52.
#5
Posted 13.10.2011 10:56
kod fm_set_user_footsteps
w tym przypadku lepiej użyć funkcji z fun'a
#6
Posted 13.10.2011 11:58
Edited by Fili:P, 13.10.2011 11:58.
#7
Posted 13.10.2011 13:13
http://forums.allied...ead.php?t=88792
zmienicie zdanie że fakemeta jest najlepsza do wszystkiego
#8
Posted 13.10.2011 16:14
Teraz to już całkiem nie wiem co ja mam robić..
W sumie to wszystkie funkcje w Fakemecie znajdę w engine oraz fun'ie?
I w pluginie lepiej byłoby zamienić na te moduły a Fakemete wywalić?
#9
Posted 13.10.2011 16:47
chodzi o to że nie ma potrzeby używania specjalnych stocków fakemety gdy inne moduły udostępniają takie funkcje
tak więc fakemeta jest ok ale nie zawsze
#10
Posted 13.10.2011 17:15
A może lepiej wyciągnąć stock z tej biblioteki i wkleić go do pluginu i wykorzystać tak jak to robią ludzie (chyba) w niektórych pluginach np. Zombie?
Edited by Kukol, 13.10.2011 17:16.
#11
Posted 13.10.2011 17:24
#12
Posted 13.10.2011 17:36
#13
Posted 13.10.2011 17:47
Używaj tego, co wygodnie się Tobie używa. Pamiętaj o tym, żeby jak najmniej używać prethinka, bardzo częstych tasków i będzie ok.
#14
Posted 13.10.2011 17:49
co do kopiowania stockow lepiej jest zalaczyc caly plik bo i tak zostana wybrane tylko odpowiednie stocki ale np jak ktos nie ma fakemeta_util to nie skompiluje sobie tego
a amxx wlacza moduly ktore sa mu potrzebne sam a nie od razu wszystkie
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#15
Posted 13.10.2011 17:51
register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
Czy FM_CmdStart działa tak samo jak FM_PlayerPreThink i mogę w CmdStart wykryć np. wciśnięcie klawisza?
Co słyszałem gdzieś, że FM_CMDStart jest mniej obciążający, to prawda?
Okej, po prostu postaram się nie używać funa razem z fakemeta lub na odwrót bo w sumie funkcje są podobne.
Edited by Kukol, 13.10.2011 17:52.
#16
Posted 13.10.2011 17:54
#17
Posted 13.10.2011 19:20
Dla jasności
fakemeta_util to nie moduł tylko plik nagłówkowy który posiada funkcje stock'owe sklejone z funkcji mniejszych tyle że natywnych (z dll'ki/so)
#18
Posted 13.10.2011 20:17
#19
Posted 13.10.2011 20:17
dokładniechodzi o to ze lepiej jest uzyc funkcji modulowej wkompilowanej w dll'ke czy so niz uzywac stocka ktorego wywolanie dopiero wywola funkcje biblioteczne
fakemeta nie ma nic do tegoChyba nie robisz w pełni profesjonalnych serwerów z pingami po 5.
takA muszę załączać zwykłą fakemete żeby załączyć fakemeta_util
#20
Posted 13.10.2011 21:37
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users