Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

nie działa 1/1 z scoutnie działa mi 1/1

CoD Stary problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 PemoUltimaTe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:de_aztec
Offline

Napisano 12.10.2011 19:46

Witam jak wyżej nie działa mi 1/1 ze scouta, wpisywałem (1) == 1, nie działało, wpisałem (2) == 2 też nie działało, niewiem o co chodzi proszę o szybką pomoc

załączam SMAZałączony plik  QTM_CodMod.sma   151,03 KB  41 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Użytkownik PemoUltimaTe edytował ten post 12.10.2011 19:47

  • +
  • -
  • 0

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 12.10.2011 20:18

random(2) == 2

jest zbędne zupełnie przy tworzeniu 1/1

a poza tym random(2) losuje chyba w przedziale < 2

jeżeli to o tą klase chodzi to zamiast:

if((klasa_gracza[idattacker] == Sniper && random(2) == 2))

dać to


if(klasa_gracza[idattacker] == Sniper)

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 12.10.2011 20:18

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych