Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
moce klas
Temat rozp.
darus1045
, 12.10.2011 18:57
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.10.2011 18:57
Może ktoś po ludzku wytłumaczyć ten poradnik:
http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/
Będę bardzo wdzięczny.
http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/
Będę bardzo wdzięczny.
#2
Napisano 12.10.2011 19:08
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Diablo Mod > Problemy
do
Mody > Diablo Mod > Pytania
#3
Napisano 13.10.2011 18:51
Pomożecie?
refresh
refresh
refresh
refresh
Użytkownik darus1045 edytował ten post 13.10.2011 18:19
#4
Napisano 13.10.2011 19:16
To jest po ludzku wytłumaczone ale jak widać nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
#5
Napisano 13.10.2011 19:31
To skoro rozumiesz to może to objaśnisz(jestem nowy)?
#6
Napisano 14.10.2011 06:04
Trzeba znać trochę pawna + czytanie ze zrozumieniem
#7
Napisano 14.10.2011 07:39
Tam jest instrukcja
#8
Napisano 14.10.2011 10:11
Jakaś tam jest... Ja jej nie rozumiem.
#9
Napisano 14.10.2011 10:24
pod
dodajesz
szukasz
i zamieniasz na
szukasz
i zamieniasz na
szukasz
i zamieniasz na
szukasz
i przed
dodajesz
i przed
dodajesz
chyba się nie pomyliłem
new player_ring[33]
dodajesz
new c_jump[33]
szukasz
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
i zamieniasz na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
szukasz
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
i zamieniasz na
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (jumps[id] < c_jump[id]))
szukasz
if(dojump[id] == true)
i zamieniasz na
if(dojump[id] == true || c_jump==true)
szukasz
public select_class_menu(id, key)
i przed
switch(key)
dodajesz
c_jump[id] = 0
i przed
LoadXP(id, player_class[id])
dodajesz
c_jump[id] = 9
chyba się nie pomyliłem
#10
Napisano 14.10.2011 10:29
Dzięki, masz +
A zrobisz to dla wysysania życia i dmg?
A zrobisz to dla wysysania życia i dmg?
#11
Napisano 14.10.2011 10:33
dla wysysania
dodajesz w
po
przykład
dla dmg dajesz
dodajesz w
public select_class_menu(id, key)
po
player_class[id] = Twoja_Klasa
player_b_vampire[id] = ilosc_wysysanego_hp
przykład
player_class[id] = Mag
player_b_vampire[id] = 7
dla dmg dajesz
player_b_damage[id] = ilosc_dmg
#12
Napisano 14.10.2011 10:43
tak robiłem i to nic nie dawało
albo po wyrzuceniu itema to też znikało
Zrobie tak jeszcze raz i zobaczymy czy cos to da.
a da się tak zrobić żeby max 2 naładowania tego z noża było?
albo po wyrzuceniu itema to też znikało
Zrobie tak jeszcze raz i zobaczymy czy cos to da.
a da się tak zrobić żeby max 2 naładowania tego z noża było?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych