Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

moce klas


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 darus1045

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -17
Tragedia

  • Postów:77
  • Lokalizacja:sokolka
Offline

Napisano 12.10.2011 18:57

Może ktoś po ludzku wytłumaczyć ten poradnik:
http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/

Będę bardzo wdzięczny.

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 12.10.2011 19:08

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Diablo Mod > Problemy
do
Mody > Diablo Mod > Pytania


  • +
  • -
  • 0

#3 darus1045

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -17
Tragedia

  • Postów:77
  • Lokalizacja:sokolka
Offline

Napisano 13.10.2011 18:51

Pomożecie?

refresh

refresh

Użytkownik darus1045 edytował ten post 13.10.2011 18:19


#4 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 13.10.2011 19:16

To jest po ludzku wytłumaczone ale jak widać nie umiesz czytać ze zrozumieniem.

#5 darus1045

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -17
Tragedia

  • Postów:77
  • Lokalizacja:sokolka
Offline

Napisano 13.10.2011 19:31

To skoro rozumiesz to może to objaśnisz(jestem nowy)?

#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 14.10.2011 06:04

Trzeba znać trochę pawna + czytanie ze zrozumieniem :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 WojtuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:96
  • GG:
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 14.10.2011 07:39

Tam jest instrukcja :P
  • +
  • -
  • 0

#8 darus1045

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -17
Tragedia

  • Postów:77
  • Lokalizacja:sokolka
Offline

Napisano 14.10.2011 10:11

Jakaś tam jest... Ja jej nie rozumiem.

#9 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2011 10:24

pod
new player_ring[33]

dodajesz
new c_jump[33]

szukasz
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

i zamieniasz na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

szukasz
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

i zamieniasz na
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id] || (jumps[id] < c_jump[id]))

szukasz
if(dojump[id] == true)

i zamieniasz na
if(dojump[id] == true || c_jump==true)

szukasz
public select_class_menu(id, key) 

i przed
switch(key)

dodajesz
c_jump[id] = 0

i przed
LoadXP(id, player_class[id])

dodajesz
c_jump[id] = 9

chyba się nie pomyliłem xD
  • +
  • -
  • 1

#10 darus1045

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -17
Tragedia

  • Postów:77
  • Lokalizacja:sokolka
Offline

Napisano 14.10.2011 10:29

Dzięki, masz +

A zrobisz to dla wysysania życia i dmg?

#11 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2011 10:33

dla wysysania
dodajesz w
public select_class_menu(id, key) 

po
player_class[id] = Twoja_Klasa

player_b_vampire[id] = ilosc_wysysanego_hp

przykład

player_class[id] = Mag
player_b_vampire[id] = 7

dla dmg dajesz
player_b_damage[id] = ilosc_dmg

  • +
  • -
  • 1

#12 darus1045

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -17
Tragedia

  • Postów:77
  • Lokalizacja:sokolka
Offline

Napisano 14.10.2011 10:43

tak robiłem i to nic nie dawało :)

albo po wyrzuceniu itema to też znikało

Zrobie tak jeszcze raz i zobaczymy czy cos to da.

a da się tak zrobić żeby max 2 naładowania tego z noża było?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych