Poprawcie
Funkcja to respawn w ham'ie
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego)
#define KASA 1000 // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza)
#define GRAWITACJA 1.0 // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define SPEED 1.0 // jaki speed (zakomentowanie wylacza)
#define HP 100 //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define INVI 255 //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza)
#define MAPY // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach
#define DEAGLE // deagle dla vipa
#define HE // he dla vipa
#define FLASH // flash dla vipa
#define SMOKE // smoke dla vipa
#define KAMIZELKA //daje kamizelke
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map"
}
public plugin_init(){
register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
new mapname[32]
get_mapname(mapname, 31)
#if defined mapy
if(!equali(mapname, maps) && !containi(mapname, "he_") && !containi(mapname, "1hp"))
{
#endif
#if defined FLAGA
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
#endif
#if defined DEAGLE
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
#endif
#if defined HE
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
#endif
#if defined FLASH
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
#endif
#if defined SMOKE
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
#endif
#if defined KAMIZELKA
fm_give_item(id, "item_assaultsuit")
#endif
#if defined KASA
new money = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, money + KASA)
client_print(id, print_chat, "Jako gracz VIP otrzymujesz %d$ wicej", KASA)
#endif
#if defined GRAWITACJA
fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA);
#endif
#if defined HP
fm_set_user_health(id, HP);
#endif
#if defined INVI
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI)
#endif
#if defined mapy
}
#endif
}
public CurWeapon(id){
#if defined SPEED
fm_set_user_maxspeed(id, SPEED)
#endif
}