Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
15 replies to this topic
#1
Posted 10.10.2011 17:47
Witam, mógłby ktoś przerobić owy plugin tak aby obrażenia przez ścianę wyświetlało dla graczy z flaga?
#2
Posted 10.10.2011 18:50
Łap zrobiłem na flagę t czyli ADMIN_LEVEL_H
Spoiler
#3
Posted 10.10.2011 19:33
Zaraz sprawdzę, ostatnio coś nie mogę otwierać tych spoilerów;/
Nie działa:(
Nie działa:(
Edited by master., 10.10.2011 19:48.
#4
Posted 10.10.2011 20:25
Sprawdź
Flaga 't'
Flaga 't'
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}
Edited by Muzzi, 10.10.2011 20:26.
#5
Posted 10.10.2011 20:53
Działać działa lecz tylko z flaga. Chodzi generalnie o to aby każdy miał bulleta lecz gracz z flaga widział dmg przez sciany:)
#6
Posted 14.10.2011 20:56
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}
#7
Posted 15.10.2011 10:53
To samo:> Gracz z flaga ma bulleta, gracz bez flagi nie ma nic:)
#8
Posted 15.10.2011 11:35
A może teraz?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}
#9
Posted 15.10.2011 11:47
yyy, to samo lecz graczowi bez flagi pokazuje ile dostał więc już blisko:>
#10
Posted 15.10.2011 11:49
Ale co tutaj jeszcze zrobić? Wszystko działa tak jak chciałeś; gracz bez flagi widzi dmg, a z flagą przez ścianę + zwykłe dmg.
#11
Posted 15.10.2011 11:53
Źle mnie zrozumiałeś gracz bez flagi nadal nie widzi jakie obrażenia zadał tylko widzi jakie otrzymał od przeciwnika.
#12
Posted 15.10.2011 12:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
if(is_user_connected(attacker) )
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
if( get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H )
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
case 2: {
if( fm_is_ent_visible(attacker,id) )
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}
amx_bulletdamage ustaw na 2
Edited by TIGER2142, 15.10.2011 13:43.
#13
Posted 15.10.2011 12:37
Teraz gracz bez flagi widzi tylko obrażenia przez ścianę
#14
Posted 15.10.2011 13:37
Mój błąd Wyżej poprawiona wersja.
#15
Posted 15.10.2011 14:05
Dzięki ziomuś
#16
Posted 15.10.2011 14:45
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Also tagged with one or more of these keywords: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallStarted by One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Started by bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraStarted by Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąStarted by Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuStarted by _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users