Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Mała modyfikacja bullet_damage

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 10.10.2011 17:47

Witam, mógłby ktoś przerobić owy plugin tak aby obrażenia przez ścianę wyświetlało dla graczy z flaga?:>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.10.2011 18:50

Łap zrobiłem na flagę t czyli ADMIN_LEVEL_H
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#3 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 10.10.2011 19:33

Zaraz sprawdzę, ostatnio coś nie mogę otwierać tych spoilerów;/
Nie działa:(

Użytkownik master. edytował ten post 10.10.2011 19:48

  • +
  • -
  • 0

#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.10.2011 20:25

Sprawdź
Flaga 't'


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")

g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")

g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}

public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}

Użytkownik Muzzi edytował ten post 10.10.2011 20:26

  • +
  • -
  • 1

#5 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 10.10.2011 20:53

Działać działa lecz tylko z flaga. Chodzi generalnie o to aby każdy miał bulleta lecz gracz z flaga widział dmg przez sciany:)
  • +
  • -
  • 0

#6 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.10.2011 20:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")

g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")

g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
}

public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)
if(g_showrecieved)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
}
if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}



#7 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 15.10.2011 10:53

To samo:> Gracz z flaga ma bulleta, gracz bez flagi nie ma nic:)
  • +
  • -
  • 0

#8 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 11:35

A może teraz?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")

g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")

g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
}

public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)

if(is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
case 2: {
if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}



#9 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 15.10.2011 11:47

yyy, to samo lecz graczowi bez flagi pokazuje ile dostał więc już blisko:>
  • +
  • -
  • 0

#10 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 11:49

Ale co tutaj jeszcze zrobić? Wszystko działa tak jak chciałeś; gracz bez flagi widzi dmg, a z flagą przez ścianę + zwykłe dmg.

#11 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 15.10.2011 11:53

Źle mnie zrozumiałeś gracz bez flagi nadal nie widzi jakie obrażenia zadał tylko widzi jakie otrzymał od przeciwnika.
  • +
  • -
  • 0

#12 TIGER2142

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 15.10.2011 12:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")

g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")

g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)

if(is_user_connected(attacker) )
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
if( get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H )
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
case 2: {
if( fm_is_ent_visible(attacker,id) )
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}


amx_bulletdamage ustaw na 2

Użytkownik TIGER2142 edytował ten post 15.10.2011 13:43

  • +
  • -
  • 1

#13 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 15.10.2011 12:37

:D Teraz gracz bez flagi widzi tylko obrażenia przez ścianę:>
  • +
  • -
  • 0

#14 TIGER2142

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:Gorzów
Offline

Napisano 15.10.2011 13:37

Mój błąd :D Wyżej poprawiona wersja.
  • +
  • -
  • 1

#15 master.

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 15.10.2011 14:05

Dzięki ziomuś:)
  • +
  • -
  • 0

#16 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 14:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych