Widzisz że ktoś strzela ale nie słyszysz strzałów (słyszysz tylko twoje) przydatne np. na serwery basebuilder
nie ma
standardowa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.10.2011 14:51
Popularny
Napisano 10.10.2011 14:58
Napisano 10.10.2011 15:14
Użytkownik WazzaP edytował ten post 10.10.2011 15:14
Napisano 27.10.2011 15:21
Napisano 12.06.2014 14:50
Przepraszam za odkop i oczywiście + leci za ten plugin gdyż jest przydatny lecz moje pytanie jest czy ten plugin również nie pozwala słyszeć dzięków noża innym graczom?? przykładowo jak sie biją lub pocierają czyli uderzają o ścianę nożem??
Gdyż mam mad JailBreak i głównie chodzi mi tutaj żeby wyciszyć dźwięki noża dla innych graczy jak ktoś go używa ponieważ zdarza sie tak że gdy prowadzący wydaje polecenia to ktoś zawsze na gminie używa noża typu uderza wy kokoś lub w ścianę co powoduje że gracze sie żalą że jest FreeKill bo nie usłyszał poleceń
Napisano 13.06.2014 09:36
czy ten plugin również nie pozwala słyszeć dzięków noża innym graczom?? przykładowo jak sie biją lub pocierają czyli uderzają o ścianę nożem??
Wgraj na serwer i sprawdź - najprostszy sposób.
Napisano 16.06.2014 11:31
Dźwięki noża prawdopodobnie będa słyszalne ( prawdopodobnie bo plugin ma już 3 lata więc )
Napisano 16.06.2014 13:36
Dźwięki noża prawdopodobnie będa słyszalne ( prawdopodobnie bo plugin ma już 3 lata więc )
Dziękuje za odpowiedź.
Po zaglądnięciu w kod (sma) pluginu oraz sprawdzeniu na serwerze wnioskuje że jednak nie ma blokady dzięków noża
Tak więc można prosić kogoś kto by chętnie zrobił wersje z wyciszeniem dźwięków noża??
Tutaj sma żeby było szybciej: http://amxx.pl/pastebin/218phjkxuam8w/
DarkGL - Dla ciebie ++ za zrobienie takiego pluginu i za odpowiedź.
Napisano 17.06.2014 14:05
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new sounds[][] = { "weapons/knife_deploy1.wav", "weapons/knife_hit1.wav", "weapons/knife_hit2.wav", "weapons/knife_hit3.wav", "weapons/knife_hit4.wav", "weapons/knife_hitwall1.wav", "weapons/knife_slash1.wav", "weapons/knife_slash2.wav", "weapons/knife_stab.wav" } public plugin_init() { register_plugin("Wyciszenie noza", "1.0.0", "szelbi"); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); } public EmitSound(id, channel, const sound[]) { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; for(new i=0;i<sizeof(sounds);i++) { if(equal(sound, sounds[i])) { new szText[128]; format(szText, charsmax(szText), "spk %d", sounds[i]); client_cmd(id, szText); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; }Nie testowałem.
Napisano 21.06.2014 21:37
Jakiś pomysł jak zablokować dźwięki tylko danemu użytkownikowi a nie wszystkim?
Napisano 21.06.2014 21:40
Jeśli chodzi o dźwięki broni to się nie da.
Napisano 26.06.2014 07:01
Jakiś pomysł jak zablokować dźwięki tylko danemu użytkownikowi a nie wszystkim?
Spójrz w kod jest to banalne ( jeśli dobrze rozumiem o co chodzi )
Napisano 26.06.2014 08:27
Wszystko ok lecz może mi ktoś zrobić lub wytłumaczyć jak jeszcze zablokować te dźwięki: http://amxx.pl/pastebin/cgma80zvmvi6/ Byłbym bardzo wdzięczny.
Napisano 28.06.2014 20:15
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new sounds[][] = { "weapons/knife_deploy1.wav", "weapons/knife_hit1.wav", "weapons/knife_hit2.wav", "weapons/knife_hit3.wav", "weapons/knife_hit4.wav", "weapons/knife_hitwall1.wav", "weapons/knife_slash1.wav", "weapons/knife_slash2.wav", "weapons/knife_stab.wav" } public plugin_init() { register_plugin("Wyciszenie noza", "1.0.0", "szelbi"); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); } public EmitSound(id, channel, const sound[]) { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; for(new i=0;i<sizeof(sounds);i++) { if(equal(sound, sounds[i])) { new szText[128]; format(szText, charsmax(szText), "spk %d", sounds[i]); client_cmd(id, szText); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; }Nie testowałem.
Nie działa
Napisano 08.07.2014 20:52
Usuń
new szText[128]; format(szText, charsmax(szText), "spk %d", sounds[i]); client_cmd(id, szText);
Napisano 11.07.2014 20:44
Napisano 28.07.2014 08:31
Jakiś pomysł jak zablokować dźwięki tylko danemu użytkownikowi a nie wszystkim?
Spójrz w kod jest to banalne ( jeśli dobrze rozumiem o co chodzi )
Jeżeli w funkcji FM_EmitSound nie jest zwracane ID użytkownika to niby skąd plugin ma wiedzieć że tylko tej jednej osobie ma zablokować?
Napisano 09.08.2014 23:41
Sloenthran, możesz tak zrobić, że nie będzie słychać dźwięków danej osoby, ale nie jesteś w stanie zrobić tak, by jakaś osoba słyszała wszystkie dźwięki, a inna nie słyszała. Przynajmniej nie za pomocą tej funkcji
Napisano 13.08.2014 20:47
Dzięki Ziom, Na to Czekałem
Napisano 08.03.2015 06:19
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new sounds[][] = { "weapons/knife_deploy1.wav", "weapons/knife_hit1.wav", "weapons/knife_hit2.wav", "weapons/knife_hit3.wav", "weapons/knife_hit4.wav", "weapons/knife_hitwall1.wav", "weapons/knife_slash1.wav", "weapons/knife_slash2.wav", "weapons/knife_stab.wav" } public plugin_init() { register_plugin("Wyciszenie noza", "1.0.0", "szelbi"); register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound"); } public EmitSound(id, channel, const sound[]) { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; for(new i=0;i<sizeof(sounds);i++) { if(equal(sound, sounds[i])) { new szText[128]; format(szText, charsmax(szText), "spk %d", sounds[i]); client_cmd(id, szText); return FMRES_SUPERCEDE; } } return FMRES_IGNORED; }Nie testowałem.
Nie działa
GDZIE TEN KOD WPISUJEMY ? w jakim pliku?
CoD Nowy
Klasa tylko dla danego teamu.Jak wyżej Napisany przez KoXeN CsClub.pl, 22.01.2013 cod nowy, klasa, tylko, dla i 6 więcej |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych