Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Błąd w .SMA, 'PokażInformacje'

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 09.10.2011 17:41

Witam, posiadam mały problem z Cod ;/ Ciągle wyskakuje ten jeden błąd, lecz nie wiem co jest nie tak :( Zamieszczam kawałek kodu gdzie powinien być błąd. Korzystając z okazji, także nie wiem czemu nie pokazuje się informacja o klasie/itemach itp. gdy się patrzy na kogoś.

[color=#000000][AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")[/color]
 
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:34: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] [0] codmodtestnew.sma::PokazInformacje (line 3130)
L 10/09/2011 - 00:00:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmodtestnew.amxx")

[color=#000000][color=#000000]
public PokazInformacje(id)[/color][/color]
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!pev_valid(id)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}

rank(id);
static body[8];
get_user_stats(id, stats[id], body);

new Float: xp_now
new Float: xp_need
new Float: perc


if (poziom_gracza[id] == 1)
{
xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])
xp_need = float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
xp_need = float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}

if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s^nPoziom: %i^nPrzedmiot: %s^nRanga: %s^nZabojstwa: %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],ranga[target],stats[target][0]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(13, 206, 6, 0.02, 0.2, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.0f%s)]^n[Item: %s]^n[Wytrzymalosc itemu: %i/100]^n[Zdrowie: %i]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], perc, "%", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id),ranga[id],stats[id][0]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

L

Użytkownik Anusiak* edytował ten post 09.10.2011 17:42

  • +
  • -
  • 0

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 09.10.2011 17:52

ranga[id]


zamien na


rank(id)

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 09.10.2011 17:52

  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.10.2011 18:14

@up
co Ty gadasz ? Musi być [id] !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.10.2011 18:57

Przed pokazaniem Hud'a zobacz czy gracz ginie

Pseudo Kod

if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))

Użytkownik Muzzi edytował ten post 09.10.2011 18:58

  • +
  • -
  • 0

#5 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 09.10.2011 19:22

if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id))


to jest przecież, tak źle jest ?

@Ciuchcia:D

nie rozumiem, gdzie i co niby mam z nowego cod'a? :blink:

Użytkownik Anusiak* edytował ten post 09.10.2011 19:22

  • +
  • -
  • 0

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.10.2011 19:25

(line 3130) = Która to Linia w twoim kodzie.
  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 09.10.2011 19:35

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

rank(id);
static body[8];
get_user_stats(id, stats[id], body);

new Float: xp_now
new Float: xp_need
new Float: perc

if (poziom_gracza[id] == 1)
{
xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])
xp_need = float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
xp_need = float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(!is_user_connected(target))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s^nPoziom: %i^nPrzedmiot: %s^nRanga: %s^nZabojstwa: %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],ranga[target],stats[target][0]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(13, 206, 6, 0.02, 0.2, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.0f%s)]^n[Item: %s]^n[Wytrzymalosc itemu: %i/100]^n[Zdrowie: %i]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], perc, "%", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id),ranga[id],stats[id][0]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zobacz to.
  • +
  • -
  • 1

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.10.2011 21:54

jeszcze to
public PokazInformacje(id)
{
        id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
        if(!is_user_connected(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        
        rank(id);
        static body[8];
        get_user_stats(id, stats[id], body);
        
        new Float: xp_now
        new Float: xp_need
        new Float: perc
        
        if (poziom_gracza[id] == 1)
        {
                xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])
                xp_need = float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
                perc = xp_now*100.0/xp_need
        }
        else
        {
                xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
                xp_need = float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
                perc = xp_now*100.0/xp_need
        }
        
        if(!is_user_alive(id) && pev_valid(id))
        {
                new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
                
                if(!is_user_connected(target))
                        return PLUGIN_CONTINUE;
                
                set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
                ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s^nPoziom: %i^nPrzedmiot: %s^nRanga: %s^nZabojstwa: %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]],ranga[target],stats[target][0]);
                
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        set_hudmessage(13, 206, 6, 0.02, 0.2, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa: %s]^n[Poziom: %i (%0.0f%s)]^n[Item: %s]^n[Wytrzymalosc itemu: %i/100]^n[Zdrowie: %i]^n[Ranga: %s]^n[Zabojstw: %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], perc, "%", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id], get_user_health(id),ranga[id],stats[id][0]);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#9 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 13.10.2011 06:44

@Muzzi

To ta z xp_now jeśli się nie mylę.

else
{
xp_now = float(doswiadczenie_gracza[id])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
xp_need = float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])-float(doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}


Wziąłem to od Golliatha i jest teraz o wiele mniej logów ;)

a wie ktoś co związane jest z tym drugim problemem, czyli gdy kogoś "spectatuje" to nie widać info klas itp. ?

@Refresh.
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.10.2011 07:15

czyli gdy kogoś "spectatuje" to nie widać info klas itp. ?

pokaż znów logi
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych