Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Runda rozgrzewkowa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kajtekk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:70
Offline

Napisano 20.01.2009 20:02

Witam , chciałbym zedytowac plugin w nastepujacy sposob :

1.Chce aby ludzie mieli bron m4a1 - nie
2.Chce aby odradzali sie po smierci - nie
3.Chce aby grala moja muzyka - ok

Nie wem co robie żle :/

To start_restart.sma

#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 54
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
    "*RzeZnia.EU*"
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
    set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public restart_odlicz(){
     unpause("ac","switchweapon.amxx")

    new configsDir[64]
    get_configsdir(configsDir, 63)
    server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

    set_task(15.0,"muza_on", 0)
    set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
    set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
    set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0)
    set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0)
    set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0)

    set_task(60.0,"restart_rundy", 0)
    set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/grzelak")
}

public wywal_noz(){
    pause("ac","switchweapon.amxx")
}
public wyswietl_res(){

    new jac1=random_num(0,255)
    new jac2=random_num(0,255)
    new jac3=random_num(0,255)    
    pokaz_czas = czas

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
    show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas)
    czas--

/*
    message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
    write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
    write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
    write_byte( jac1 ) // fade red
    write_byte( jac2 ) // fade green
    write_byte( jac3 ) // fade blue
    write_byte( 50 ) // fade alpha
    message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"=============^n* !! Baw sie dobrze !! *^n=============")
}


public restart_rundy(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/reset")
    server_cmd("sv_restart 1")

}
public restart_rundy_1(){
    remove_task(8188)
    czas = 60
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"** ** Trzy ** **")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"** ** Dwa ** **")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/two")

}
public restart_rundy_3(){
    new configsDir[64]
    get_configsdir(configsDir, 63)
    server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"** ** Jeden ** **")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/grzelak.wav")
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")
    precache_sound("misc/reset.wav")

    return PLUGIN_CONTINUE
}
To switchweapon.sma
#include <amxmodx>             // AMX Mod X


public plugin_init()
{
    register_plugin("Only Knife","1.0","deLL")
        register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public switchweapon(id)
    engclient_cmd(id,"weapon_m4a1")
Wszystko sie ladnie kompiluje, tyle ze ludzie moga uzywac kazdej broni (kupuja) i nie odradzaja sie po smierci.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych