Witam! Mam do was pytanie... Jakiego sposobu "zabierania obrażeń" na graczu użyć, by po użyciu jakiejś napisanej mocy np. Piorun w Diablo wyświetlało DMG na ekranie z tego pioruna (W pluginie abd.amxx) oraz dodawało fragi?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1
Jakim sposobem zabrać HP?
Temat rozp. Kukol, 07.10.2011 23:00
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.10.2011 23:00
#2
Napisano 07.10.2011 23:55
Najlepiej hamsandwich`em
http://amxx.pl/topic...post__p__267593
Podajesz albo id bytu (ent) albo klasę obrażeń (szWeapon), damagebits to stałe DMG_* z hlsdk_const.inc
np. DMG_GENERIC
http://amxx.pl/topic...post__p__267593
Podajesz albo id bytu (ent) albo klasę obrażeń (szWeapon), damagebits to stałe DMG_* z hlsdk_const.inc
np. DMG_GENERIC
#include <hamsanwich> #include <fakemeta> stock UTIL_Damage(attacker, victim, Float:fDamage, damagebits, ent = 0, const szWeapon[] = ""){ static info_target = 0; if(!info_target) info_target = engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"); if(pev_valid(ent)) ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits); else{ ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, info_target); set_pev(ent, pev_classname, szWeapon); ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, victim, ent, attacker, fDamage, damagebits); set_pev(ent, pev_flags, FL_KILLME); } }
#3
Napisano 08.10.2011 00:18
A myślałem że coś takiego będzie dobre:
Czyli UTIL_Kill zabijam całkowicie, a UTIL_Damage zadaje DMG?
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, vic, ent, id, fDmg, 1);
Czyli UTIL_Kill zabijam całkowicie, a UTIL_Damage zadaje DMG?
#4
Napisano 08.10.2011 00:26
Mój stock to nakładka na to co podałeś, po prostu więcej opcji czyli myślałeś dobrze
#5
Napisano 08.10.2011 00:51
Czyli wykorzystać mogę tak:
UTIL_Damage(id, vid, 40.0, DMG_BULLET, 0, "")
Czyli zada 40 obrażeń a jak gracz ma mniej niż 40HP to go poprawnie zabije, dobrze rozumiem?
UTIL_Damage(id, vid, 40.0, DMG_BULLET, 0, "")
Czyli zada 40 obrażeń a jak gracz ma mniej niż 40HP to go poprawnie zabije, dobrze rozumiem?
Użytkownik Kukol edytował ten post 08.10.2011 00:51
#6
Napisano 08.10.2011 08:13
tak
#7
Napisano 08.10.2011 14:06
Wgrałem abd.amxx i nie pokazuje DMG jaki zadałem z tego.
#8
Napisano 08.10.2011 21:18
Pomóż ktoś bo też chcę to wykorzystać.
#9
Napisano 08.10.2011 21:29
No to raczej problem abd, że tego nie łapie. Metoda hamsandwich jest najlepszą z dostępnych.
#10
Napisano 08.10.2011 21:50
Ale np. do statystyk /top15 też nie dolicza fragów.
Może ja zły tego zapis mam?
Może ja zły tego zapis mam?
if(pev(vid, pev_takedamage))
UTIL_Damage(kid, vid, 45.0, DMG_BULLET, 0, "")
Użytkownik Kukol edytował ten post 08.10.2011 21:50