Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
W 1 rundzie można używać tylko wybranych broni.Opis zbędny.
Temat rozp. Drzanas, 05.10.2011 15:28
Nowy Plugin
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.10.2011 15:28
Witam.
Mam na serwerze jakiś bug który czasem w pierwszej rundzie daje komuś awp albo po prostu na mapie na respie znajduje się awp.
Nie wiem jaki to plugin powoduje albo co to powoduje dlatego czy mógłby mi ktoś napisać plugin, który w pierwszej rundzie pozwala używać tylko pistoletów, noża, granatów, defa, paki? A jeżeli ktoś weźmie zakazaną broń to ją wyrzuca albo znika ją (nie wiem czy dobre sformułowanie - znika ją)
Z góry dziękuję.
Mam na serwerze jakiś bug który czasem w pierwszej rundzie daje komuś awp albo po prostu na mapie na respie znajduje się awp.
Nie wiem jaki to plugin powoduje albo co to powoduje dlatego czy mógłby mi ktoś napisać plugin, który w pierwszej rundzie pozwala używać tylko pistoletów, noża, granatów, defa, paki? A jeżeli ktoś weźmie zakazaną broń to ją wyrzuca albo znika ją (nie wiem czy dobre sformułowanie - znika ją)
Z góry dziękuję.
#2
Napisano 05.10.2011 15:30
A nie masz czasem vipa jakiegoś wgranego zbugowanego czy co
#3
Napisano 05.10.2011 15:32
Jaki serwer ma mod?
#5
Napisano 05.10.2011 15:41
Może vip bugnięty jest lub vipowie wyrzucają awp czasem i inni gracze biora po nich
#7
Napisano 05.10.2011 16:20
Sprawdź
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new runda public plugin_init() { register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start") register_clcmd("weapon_awp","sprawdz") RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") } public fw_TouchWeapon(weapon,id) { if (!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(id, _, _) if(runda == 1 && weapon == CSW_AWP) { return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED } public Start() { runda++ } public sprawdz(id) { if(runda == 1) { return PLUGIN_HANDLED } else { return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 05.10.2011 19:16
tak nie ma opcji by wybrał broń moze kupic podnieść ale nie wybierze jej nie postrzela (zablokowane jest tylko awp )
Łap tą ver.
#include <amxmodx>
new bool:g_bFirstRound = true;
new const g_szBlockedWeapons[][] =
{
"weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_m4a1",
"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",
"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",
"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"
};
public plugin_init() {
register_plugin("Only Pistols", "0.1", "Niby Co")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
for(new i=0; i<sizeof(g_szBlockedWeapons); i++)
register_clcmd(g_szBlockedWeapons[i], "BlockWeapon")
}
public Nowa_Runda()
g_bFirstRound = true
public Koniec_Rundy()
g_bFirstRound = false
public CurWeapon(id)
{
if(!g_bFirstRound)
return PLUGIN_CONTINUE
switch(read_data(2))
{
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 7..8: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 12..15: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 18..24: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 27..28: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public BlockWeapon(id)
{
if(g_bFirstRound)
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
Łap tą ver.
#include <amxmodx>
new bool:g_bFirstRound = true;
new const g_szBlockedWeapons[][] =
{
"weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_m4a1",
"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",
"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",
"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"
};
public plugin_init() {
register_plugin("Only Pistols", "0.1", "Niby Co")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
for(new i=0; i<sizeof(g_szBlockedWeapons); i++)
register_clcmd(g_szBlockedWeapons[i], "BlockWeapon")
}
public Nowa_Runda()
g_bFirstRound = true
public Koniec_Rundy()
g_bFirstRound = false
public CurWeapon(id)
{
if(!g_bFirstRound)
return PLUGIN_CONTINUE
switch(read_data(2))
{
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 7..8: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 12..15: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 18..24: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 27..28: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public BlockWeapon(id)
{
if(g_bFirstRound)
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik Niby Co? edytował ten post 05.10.2011 16:42
#10
Napisano 05.10.2011 19:18
Niby co według twojego pluginu pierwsza runda jest co rundę
If you can dream it, you can do it.
#11
Napisano 05.10.2011 19:20
wtf?
Aa sry ;d
#include <amxmodx>
new bool:g_bFirstRound = true;
new const g_szBlockedWeapons[][] =
{
"weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_m4a1",
"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",
"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",
"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"
};
public plugin_init() {
register_plugin("Only Pistols", "0.1", "Niby Co")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
for(new i=0; i<sizeof(g_szBlockedWeapons); i++)
register_clcmd(g_szBlockedWeapons[i], "BlockWeapon")
}
public Koniec_Rundy()
g_bFirstRound = false
public CurWeapon(id)
{
if(!g_bFirstRound)
return PLUGIN_CONTINUE
switch(read_data(2))
{
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 7..8: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 12..15: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 18..24: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 27..28: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public BlockWeapon(id)
{
if(g_bFirstRound)
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
Aa sry ;d
#include <amxmodx>
new bool:g_bFirstRound = true;
new const g_szBlockedWeapons[][] =
{
"weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_m4a1",
"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",
"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",
"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"
};
public plugin_init() {
register_plugin("Only Pistols", "0.1", "Niby Co")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
for(new i=0; i<sizeof(g_szBlockedWeapons); i++)
register_clcmd(g_szBlockedWeapons[i], "BlockWeapon")
}
public Koniec_Rundy()
g_bFirstRound = false
public CurWeapon(id)
{
if(!g_bFirstRound)
return PLUGIN_CONTINUE
switch(read_data(2))
{
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 7..8: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 12..15: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 18..24: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 27..28: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public BlockWeapon(id)
{
if(g_bFirstRound)
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik Niby Co? edytował ten post 05.10.2011 19:22
#12
Napisano 05.10.2011 19:26
Teraz wywali błąd że funkcja Nowa_Runda nie znaleziona + radzę ci zrobić liczenie rund
If you can dream it, you can do it.
#13
Napisano 05.10.2011 19:37
a to nie chce mi sie poprawiac ;d wez se od speda
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych