Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

W 1 rundzie można używać tylko wybranych broni.Opis zbędny.

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2011 15:28

Witam.
Mam na serwerze jakiś bug który czasem w pierwszej rundzie daje komuś awp albo po prostu na mapie na respie znajduje się awp.
Nie wiem jaki to plugin powoduje albo co to powoduje dlatego czy mógłby mi ktoś napisać plugin, który w pierwszej rundzie pozwala używać tylko pistoletów, noża, granatów, defa, paki? A jeżeli ktoś weźmie zakazaną broń to ją wyrzuca albo znika ją (nie wiem czy dobre sformułowanie - znika ją)
Z góry dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#2 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 05.10.2011 15:30

A nie masz czasem vipa jakiegoś wgranego zbugowanego czy co

#3 Grzegorz93

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:311
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 05.10.2011 15:32

Jaki serwer ma mod? :&
  • +
  • -
  • 0

#4 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2011 15:35

Mam vip'a ale to awp dostają osoby, które nie mają tego vip'a.
Na serwerze jest ranking bf2 (odznaki nie działają cvar na awp też offnięty.)
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#5 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 05.10.2011 15:41

Może vip bugnięty jest lub vipowie wyrzucają awp czasem i inni gracze biora po nich ;)

#6 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2011 15:43

Nie możliwe to jest, ponieważ VIP dostaje tylko darmowe granaty, a broń musi kupić i na pewno nie stać go w pierwszej rundzie.
Stąd prośba o ten plugin
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.10.2011 16:20

Sprawdź :]
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new runda

public plugin_init() {
	register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
	register_clcmd("weapon_awp","sprawdz")
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
} 
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{ 
	if (!is_user_connected(id)) 
		return HAM_IGNORED; 
	new weapon = get_user_weapon(id, _, _)
	
	if(runda == 1 && weapon == CSW_AWP)
	{
		return HAM_SUPERCEDE 
	} 
	return HAM_IGNORED
}
public Start() {
	runda++
}
public sprawdz(id) {
	if(runda == 1)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	else 
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 Drzanas

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2011 16:40

Wrzucę ten plugin i zobaczymy czy coś się zmieni i znów ktoś mi napisze, że w pierwszej rundzie jakieś awp miał.
Czy jeżeli dam przez plugin komuś broń to ten Twój plugin zadziała?
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#9 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 05.10.2011 19:16

tak nie ma opcji by wybrał broń moze kupic podnieść ale nie wybierze jej nie postrzela (zablokowane jest tylko awp )

Łap tą ver.

#include <amxmodx>

new bool:g_bFirstRound = true;

new const g_szBlockedWeapons[][] =
{
"weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_m4a1",
"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",
"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",
"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"

};


public plugin_init() {
register_plugin("Only Pistols", "0.1", "Niby Co")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

for(new i=0; i<sizeof(g_szBlockedWeapons); i++)
register_clcmd(g_szBlockedWeapons[i], "BlockWeapon")
}

public Nowa_Runda()
g_bFirstRound = true

public Koniec_Rundy()
g_bFirstRound = false

public CurWeapon(id)
{
if(!g_bFirstRound)
return PLUGIN_CONTINUE

switch(read_data(2))
{
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 7..8: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 12..15: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 18..24: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 27..28: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



public BlockWeapon(id)
{
if(g_bFirstRound)
return PLUGIN_HANDLED

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Niby Co? edytował ten post 05.10.2011 16:42


#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.10.2011 19:18

Niby co według twojego pluginu pierwsza runda jest co rundę :)
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#11 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 05.10.2011 19:20

wtf?

Aa sry ;d
#include <amxmodx>

new bool:g_bFirstRound = true;

new const g_szBlockedWeapons[][] =
{
"weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mp5navy", "weapon_tmp", "weapon_m4a1",
"weapon_mac10", "weapon_p90", "weapon_ump45", "weapon_ak47", "weapon_awp",
"weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_galil", "weapon_g3sg1", "weapon_m249",
"weapon_sg552", "weapon_sg550", "weapon_aug", "weapon_scout"

};


public plugin_init() {
register_plugin("Only Pistols", "0.1", "Niby Co")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

for(new i=0; i<sizeof(g_szBlockedWeapons); i++)
register_clcmd(g_szBlockedWeapons[i], "BlockWeapon")
}


public Koniec_Rundy()
g_bFirstRound = false

public CurWeapon(id)
{
if(!g_bFirstRound)
return PLUGIN_CONTINUE

switch(read_data(2))
{
case 3: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 5: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 7..8: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 12..15: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 18..24: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
case 27..28: engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



public BlockWeapon(id)
{
if(g_bFirstRound)
return PLUGIN_HANDLED

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Niby Co? edytował ten post 05.10.2011 19:22


#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.10.2011 19:26

Teraz wywali błąd że funkcja Nowa_Runda nie znaleziona :] + radzę ci zrobić liczenie rund ;P
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#13 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 05.10.2011 19:37

a to nie chce mi sie poprawiac ;d wez se od speda





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych