Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Mała zmiana w zapis fragow by DarkGL

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Strike

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 05.10.2011 15:10

Witam. Prosiłbym o zmienienie poniższego pluginu tak by fragi się zapisywały w miejsce deadów, a deady wcale . I żeby było na nick ( Z tym to sobie akurat poradze ) :)
Z góry dzięki

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Stats All The Time"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
new bool:bFirst[33];
new nvault;
new pcvar_typ
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

pcvar_typ = register_cvar("stats_save_typ","1") // 1 - nick 2 - steam id

nvault = nvault_open("StatsAllTheTime")

RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

register_event("TextMsg","autostartrr","a","2&#Game_C");

}
public spawned(id){
if(!is_user_alive(id) || !bFirst[id]){
return HAM_IGNORED;
}

wczytaj_i_ustaw(id);

bFirst[id] = false;

return HAM_IGNORED;
}
public wczytaj_i_ustaw(id){
new key[64],data[128]
switch(get_pcvar_num(pcvar_typ)){
case 1:
{
get_user_name(id,key,63);
}
case 2:
{
get_user_authid(id,key,63);
}
}
nvault_get(nvault,key,data,127);

fm_set_user_frags(id,str_to_num(data));
}
public zapisz(id){
new key[64],data[128]
switch(get_pcvar_num(pcvar_typ)){
case 1:
{
get_user_name(id,key,63);
}
case 2:
{
get_user_authid(id,key,63);
}
}
format(data,charsmax(data),"%i",get_user_frags(id));
nvault_set(nvault,key,data)
}
public client_connect(id){
bFirst[id] = true;
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

zapisz(kid);

}
public autostartrr(id){
for(new i = 0;i<33;i++){
bFirst[i] = true;
}
}
stock fm_set_user_frags(index, frags) {
set_pev(index, pev_frags, float(frags));
return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2011 17:51

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#3 Strike

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 06.10.2011 14:42

Nie działa. Wyjdę czy zmieni sie mapa mam all staty od nowa, a jak gram to też mam takie staty jakie mam czyli zabilem 15 zginąłem 3 to mam 15:3 a na next mam 0:0 . Proszę pomóż :(
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.10.2011 15:09

opisz co chcesz dokładnie osiągnąć bo nie idzie cię zrozumieć :F
  • +
  • -
  • 0

#5 Strike

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 06.10.2011 15:31

Patrz. Opisze ci jak to ma wyglądać. Jest sobie jakaś osoba nick "Test" no i gra sobie swoją pierwszą mape i ma staty 15:0 i jest zmiana na next mapie ma mieć staty 0:15 . W tej mapie zabije 7 i zginie 3 razy to na next mapie ma mieć staty 0:22 . Z takimi statami ma zaczynać i to ma sie zapisywać na nick . Tylko żeby fragi na deady przechodziły po mapie dopiero.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych