Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Problem z menu
#1
Napisano 05.10.2011 17:26
czyli tam
1. K!113r
2. Botek
3. doawhdawo
9. przenieś (i po wciśnięciu 9 się zmienia na odrodz ) /// wiem troche łopatologicznie tłumacze ale po to by mnie ktoś dobrze zrozumiał
0.exit
i jak po wybraniu przenieś to w consoli wypisuje "say /swap <i tutaj nick gracza>" (chodzi o to aby pisało to za niego tę formułkę)
no i tak samo z odrodzeniem tylko że "say /revive <nick>"
(wiem to menu do bb )
Z góry dziękuję.
odświeżam, (chodzi mi o to jak taką liste zrobić, te dalsze funkcje sam zrobie )
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#2
Napisano 05.10.2011 19:16
public ShowPlayerInfoMenu(id) { new menu = menu_create("Lista graczy", "handlePlayerInfoMenu"); new name[32], authid[35]; for(new idd = 1; idd <= get_maxplayers(); idd++) { if(!is_user_connected(idd)) continue; get_user_name(idd, name, sizeof(name) - 1); get_user_authid(idd, authid, sizeof(authid) - 1); menu_additem(menu, name, authid); } menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Cofnij"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"\wWroc do glownego menu"); menu_display(id, menu); } public handlePlayerInfoMenu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); ShowPlayerInfoMenu(id); return; } static _access, authid[35], callback; menu_item_getinfo(menu, item, _access, authid, sizeof(authid) - 1, _, _, callback); menu_destroy(menu); new player = find_player("c", authid); if(!is_user_connected(player)) { ShowPlayerInfoMenu(id); return; } /* player = id wybranego gracza */ }
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#3
Napisano 05.10.2011 20:33
menu_additem(AdmMenu,"ddddddddd");
i
case 2:{
menu_display(id, menu,0);
}
i w menu występuje w liście do wyboru lecz nie moge tego wybrać (klikam np. 3 i nic się nie dzieje, nie pokazuje się ta lista graczy)
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#4
Napisano 06.10.2011 20:47
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#5
Napisano 08.10.2011 14:37
czy mógłbyś mi powiedzieć którą metodą pisałem, starą czy nową? bo jak czytałem tutka to nie mogłem ogarnąć która jest która, no i którą metodą ty pisałeś?
No jak byś był taki miły to mógłbyś dodać w "menu admina" po wciśnięciu 3
wyskakiwała lista graczy, a pod klawiszem 8 było odrodz/przenies (takie zamienne ), no i 9 dalej, i 0 wstecz/exit
czyli po wybraniu gracza z listy a będzie pod cyfrą 8 ustawione odrodz to bierze tam
client_cmd(id, "/revive <nick gracza który został wybrany z listy>"); [czyli to gdzie <nick> to na przykład będzie Kosimazaki]
i tak samo w przenies tylko że nie /revive a /swap
(to chyba wszystko ;D)
z góry dziękuję
wiem że kod jak i trochę ja jestem nieogarnięty , ponieważ dopiero z tym zaczynam ;D
@@ odświeżam
wiem nie dopisałem tam:
#define MPROP_PERPAGE 1 /* Liczba opcji na stronę (param1 = liczba, 0=bez stronnicowania, 7=domyślnie) */
#define MPROP_BACKNAME 2 /* Nazwa opcji Back/Wstecz (param1 = tekst) */
#define MPROP_NEXTNAME 3 /* Nazwa opcji Next/Dalej (param1 = tekst) */
#define MPROP_EXITNAME 4 /* Nazwa opcji Exit/Wyjście (param1 = tekst) */
#define MPROP_TITLE 5 /* Nagłówek menu (param1 = tekst) */
#define MPROP_EXIT 6 /* Opcja wyjścia? (param1 = liczba, MEXIT_ALL - zawsze, MEXIT_NEVER- nidgy) */
#define MPROP_NOCOLORS 8 /* Czy usunąć automatyczne kolory(param1 = liczba, 0=domyślnie) */
#define MPROP_NUMBER_COLOR 10 /* Kolor opisów przycisków (param1 = tekst, "r"=domyślny) */
ale dopisałem tak i skompilowałem i nie działa
Użytkownik K!113r edytował ten post 08.10.2011 14:38
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#6
Napisano 08.10.2011 19:31
case 2:{ menu_display(id, menu,0); }wpisz ShowPlayerInfoMenu(id) i powinno śmigać, ale ogólnie plugin nieźle zasyfiony
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#7
Napisano 08.10.2011 20:42
no i analogicznie w przenieś tylko że nie /revive a /swap
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#8
Napisano 08.10.2011 22:53
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#9
Napisano 11.10.2011 15:39
Odświeżam
@refresh
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#10
Napisano 12.10.2011 15:25
Użytkownik funfel edytował ten post 12.10.2011 15:25
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#11
Napisano 13.10.2011 19:48
ale więc i tak, nie mogłem do końca tego rozkminić bo się trochę zagubiłem i teraz chodzi mi o coś prostrzego
że po wybraniu gracza tam cyfry od 1 do 6 to
client_cmd(id, "say /swap %s", name);
np. po wybraniu gracza z listy o nicku bot to w say'u wypisuje /swap bot
a ja już sobie to przerobię na to drugie (po prostu jestem lekko zaawansowanym zielonym )
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#12
Napisano 13.10.2011 21:39
new name[64]; get_user_name(player, name, sizeof name -1); client_cmd(id, "say /swap %s", name);
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#13
Napisano 14.10.2011 18:38
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#14
Napisano 15.10.2011 11:25
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#15
Napisano 18.10.2011 19:37
client_cmd(id, "say /swap %s", name);
nick tego z pierwszej strony
Użytkownik K!113r edytował ten post 18.10.2011 19:37
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#16
Napisano 19.10.2011 00:13
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#17
Napisano 24.10.2011 18:45
Czy jakoś tak, bo edytowałem po coś innego i przez pomyłkę zapisałem, ale poprawiłem do stanu poprzedniego. ;D
Odświeżam
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych