refresh
ref...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.10.2011 18:41
Napisano 03.10.2011 19:13
public ResetHUD(id)
public skilltree(id) { new text[513] new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. Wszystko w Inteligencje ^n\w6. Wszystko w sile ^n\w7. Wszystko w zrecznosc ^n\w8. Wszystko w zwinosc",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public skill_menu(id, key) { new max_skill=100 switch(key) { case 0: { if (player_intelligence[id]<500){ player_point[id]-=50 player_intelligence[id]+=50 }
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 03.10.2011 19:23
Napisano 03.10.2011 19:38
Napisano 03.10.2011 21:09
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych