Hejka, poszukuję pluginu który będzie dodawał HP za zabicie z noża.
Zabiję przeciwnika to dostaję np dodatkowe 20HP
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
HP za zabicie z noża
Temat rozp. Jus1ySia, 03.10.2011 13:40
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.10.2011 13:40
#2
Napisano 03.10.2011 13:54
Nie sprawdzane
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new weapon[64] read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1) new kid = read_data(1) //zabojca if((equal(weapon, "weapon_knife")) && is_user_alive(kid)) { set_user_health(kid,get_user_health(kid) + 20); } }
Użytkownik hajmus edytował ten post 03.10.2011 13:55
#3
Napisano 03.10.2011 15:32
Niestety nie działa ;/
#4
Napisano 03.10.2011 17:59
Sprawdź
Już poprawiam
#include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public DeathMsg(){ new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); if(cs_get_user_team(iVictim) == cs_get_user_team(iKiller)) { return PLUGIN_HANDLED } if(is_user_alive(iKiller)) { set_user_health(iKiller,get_user_health(iKiller) + 20) } }Edit, aa to na nóz
Już poprawiam
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 03.10.2011 18:01
If you can dream it, you can do it.
#5
Napisano 03.10.2011 18:25
Myślę, że nadanie górnej granicy leczenia na 100 HP byłoby rozsądne
set_user_health(iKiller, min( 100, get_user_health(iKiller) + 20) )
#6
Napisano 03.10.2011 18:32
Mój błąd zapomniałem dzięki +
#include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public DeathMsg(){ new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); if(cs_get_user_team(iVictim) == cs_get_user_team(iKiller)) { return PLUGIN_HANDLED } if(is_user_alive(iKiller)) { set_user_health(iKiller, min( 100, get_user_health(iKiller) + 20) ) } }
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych