Mam taki skrypt:
Jak mogę zrobić tak, by menu nie otwierało się same, tylko poprzez komendę /menu? Próbowałem dodać register_clcmd("say /menu","gMyMenu");/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define TASK_SHOWMENU 12000
new gMyMenu
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu");
menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0
menu_additem(gMyMenu,"item1");//item=1
menu_additem(gMyMenu,"item2");//item=2
menu_additem(gMyMenu,"item3");//item=3
}
public client_putinserver(id){
set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
}
public mymenu(id){
menu_display(id, gMyMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public show_menu_(tid){
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id);
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
mymenu(id);
else
set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}
public cbMyMenu(id, menu, item){
switch(item){
case 0:{
client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");
}
case 1:{
client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");
}
case 2:{
client_cmd(id, "say item 2");
}
case 3:{
client_cmd(id, "say item 3");
}
}
menu_destroy ( menu )
return PLUGIN_HANDLED;
}
Lecz nie działa. Za pomoc z góry thx.