Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Sklep na DR
Temat rozp. D@ruc, 01.10.2011 17:04
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.10.2011 17:04
Witam. Chciałbym z tego pluginu poniżej wyciągnąć sklep za $ bez ostatniej opcji "Los Expa".
#2
Napisano 01.10.2011 18:03
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Marcin"
new kasa[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "ShopMenu")
}
public ShopMenu(id)
{
new shopm[128];
format(shopm,127,"\wSklep")
new menu = menu_create(shopm, "ShopHandle")
menu_additem(menu, "\wDodatkowe HP \r[50HP - 1000$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wDodatkowy Armor \r[50HP - 1000$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wHE\r - 2000$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFB\r - 2000$]", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFrost\r - 2000$]", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wUSP \r[3500$]", "6", 0)
menu_additem(menu, "\wGrawitacja \r[6000$]", "7", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public ShopHandle(id, ShopMenu , item)
{
kasa[32] = cs_get_user_money(id);
new data[6], iName[64];
new acces, callback
menu_item_getinfo(ShopMenu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
new klawisz = str_to_num(data);
switch(klawisz)
{
case 1 : {
if(kasa[id] <= 999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 50);
kasa[id] -= 1000;
ColorChat(id,RED, "^x01 Kupiles Dodatkowe^x04 HP");
}
}
case 2 : {
if(kasa[id] <= 1499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 50);
kasa[id] -= 1500;
ColorChat(id,RED, "Kupiles Dodatkowy^x04 Armor")
}
}
case 3 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [HE]");
}
}
case 4 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [FB]");
}
}
case 5 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [Frost]");
}
}
case 6 : {
if(kasa[id] <= 3499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_usp");
kasa[id] -= 3500;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles^x04 USP");
}
}
case 7 : {
if(kasa[id] <= 5999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
set_user_gravity(id, 0.7);
kasa[id] -= 6000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles ^x04 Grawitacje");
}
}
}
}
#3
Napisano 01.10.2011 20:26
Wszystko było by dobrze, gdyby można było kupić przedmiot. Gdy klikam na kupno to pokazuje, że nie mam tyle $, a kupowałem Granata Zamrażającego pułapki za 2000 mając 2200$
#4
Napisano 01.10.2011 21:43
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Marcin"
new kasa[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "ShopMenu")
}
public ShopMenu(id)
{
new shopm[128];
format(shopm,127,"\wSklep")
new menu = menu_create(shopm, "ShopHandle")
menu_additem(menu, "\wDodatkowe HP \r[50HP - 1000$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wDodatkowy Armor \r[50HP - 1000$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wHE\r - 2000$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFB\r - 2000$]", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFrost\r - 2000$]", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wUSP \r[3500$]", "6", 0)
menu_additem(menu, "\wGrawitacja \r[6000$]", "7", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public ShopHandle(id, ShopMenu , item)
{
kasa[32] = cs_get_user_money(id);
new data[6], iName[64];
new acces, callback
menu_item_getinfo(ShopMenu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);
new klawisz = str_to_num(data);
switch(klawisz)
{
case 0 : {
if(kasa[id] <= 999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 50);
kasa[id] -= 1000;
ColorChat(id,RED, "^x01 Kupiles Dodatkowe^x04 HP");
}
}
case 1 : {
if(kasa[id] <= 1499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 50);
kasa[id] -= 1500;
ColorChat(id,RED, "Kupiles Dodatkowy^x04 Armor")
}
}
case 2 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [HE]");
}
}
case 3 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [FB]");
}
}
case 4 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [Frost]");
}
}
case 5 : {
if(kasa[id] <= 3499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_usp");
kasa[id] -= 3500;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles^x04 USP");
}
}
case 6 : {
if(kasa[id] <= 5999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
set_user_gravity(id, 0.7);
kasa[id] -= 6000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles ^x04 Grawitacje");
}
}
}
}
moze teraz ? bo z tego co pamietam to case zawsze sie zaczyna od 0
Użytkownik Żuk edytował ten post 01.10.2011 21:43
#5
Napisano 01.10.2011 21:57
Niestety nie działa.
#6
Napisano 02.10.2011 11:19
zamień to:
kasa[32] = cs_get_user_money(id);na to:
kasa[id] = cs_get_user_money(id);
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#7
Napisano 02.10.2011 12:03
Dzięki działa.
#8
Napisano 03.10.2011 14:21
A tak... mój błąd... przepraszam... A co do case to nie koniecznie od 0 się zaczyna... to zależy jak ustawisz...
Użytkownik Whisper edytował ten post 03.10.2011 14:22
#9
Napisano 03.10.2011 15:01
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych