Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Perk Fala Smierci

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2011 20:47

Witam,
pokaze ci jak zrobic item do coda starego przerobionego przez ze mnie stąd http://amxx.pl/topic...k-fala-smierci/


PS. Jak miales tamta wersje i chcesz miec ta to usun wszystko z tamtad i wgraj ta.

No to zaczynamy

Na poczatek dajemy Nazwe przedmiotu i opis przedmiotu np taki

new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
	"Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy"//28

Zamieniamy na to

new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
  "Buty Szturmowego", //1
	"Podwojna Kamizelka", //2
	"Wzmocniona Kamizelka", //3
	"Weteran Noza", //4
	"Zaskoczenie Wroga", //5
	"Plaszcz Partyzanta", //6
	"Morfina", //7
	"Noz Komandosa", //8
	"Podrecznik Szpiega", //9
	"Tajemnica Generala", //10
	"Notatki Ninji", //11
	"Tajemnica Wojskowa", //12
	"AWP Sniper",//13
	"Adrenalina",//14
	"Tajemnica Rambo",//15
	"Wyszkolenie Sanitarne",//16
	"Kamizelka NASA",//17
	"Wytrenowany Weteran",//18
	"Apteczka",//19
	"Eliminator Rozrzutu",//20
	"Tytanowe Naboje",//21
	"Naboje Pulkownika",//22
	"Ogranicznik Rozrzutu",//23
	"Tarcza SWAT",//24
	"Wytrenowany Rekrut",//25
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy",//28
 
 
	"Fala Smierci" //29


potem szukamy opisu

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
   "Cicho biegasz",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP", //19
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"

Zamieniamy na to

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
   "Cicho biegasz",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
	"Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
	"Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
	"Masz LW premii niewidocznosci",
	"1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
	"Natychmiastowe zabicie z Noza",
	"Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
	"Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
	"Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
	"Natychmiastowe zabicie z AWP",
	"Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
	"Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
	"Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
	"Masz 500 pancerza",
	"Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP", //19
	"Nie posiadasz rozrzutu broni",
	"Zadajesz 10 obrazen wiecej",
	"Zadajesz 20 obrazen wiecej",
	"Twoj rozrzut jest mniejszy",
	"Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
	"Po uzyciu na przeciwnikach, zadajesz im 5 obrazen co sec przez 8 sec."




Szukamy

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672

i nad tym dodajemy to

#define FALA_SMIERCI 7845
 
#define OBRAZENIA 5 //tu mozesz zmienic wartosc zadawanych obrazen na sec
#define CZAS_OBRAZEN 8 //tu mozesz zmienic czas efektu (w sec.)
#define ZASIEG 300 //tu mozesz zmienic zasieg fali

potem szukamy to

new ilosc_dynamitow_gracza[33];

pod tym dodajemy to
new ilosc_fal_gracza[33]
new czas_obrazen[33]

szukamy

if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
		PolozDynamit(id);

i pod tym dodajemy to

if(ilosc_fal_gracza[id]>0)
		UzyjFaleSmierci(id);

na sam koniec sma dodajemy to


public UzyjFaleSmierci(id)
{
	if(!ilosc_fal_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie Fale Smierci!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ilosc_fal_gracza[id]--;
	
	 new iOrigin[3];
	get_user_origin(id, iOrigin);
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + ZASIEG );
	write_coord( iOrigin[2] + ZASIEG );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 120 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 4 );
	message_end();
 
	new i = -1
	new Float:fOrigin[3];
	IVecFVec(iOrigin, fOrigin)
	while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, fOrigin, ZASIEG.0)) != 0)
	{
		if (pev_valid(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(id) != get_user_team(i)){
			czas_obrazen[i] = CZAS_OBRAZEN
			new iData[2]
			iData[0] = id
			iData[1] = i
			set_task(1.0, "FalaSmierci_task", _, iData, 2, "a", CZAS_OBRAZEN)
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public FalaSmierci_task(iData[]){
	if(!is_user_alive(iData[1]))
		return;
		
	Util_Kill(iData[0], iData[1], OBRAZENIA.0)
}
 
stock Util_Kill(attacker, victim, Float:damage)
{
    if(damage < pev(victim, pev_health))
    {
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, CSW_HEGRENADE, attacker, damage, DMG_BLAST)
        } else {
        ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, attacker, 2)
    }
}

w public Odrodzenie(id) szukamy to

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 200;
	}

I pod tym dodajemy to

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX) //tam gdzie XX to jest numer itemu
 
 
	{
		ilosc_fal_gracza[id] = 5; //tam gdzie 5 to ile ma dostawac gracz fal na poczatek rundy
	}


I to na tyle :)

Tamta stara wersja tez dzialala ale ta wersja jest lepsza i dziala lepiej niż tamta.

Item dziala na 100% sam go testowalem :D

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 08.10.2011 08:33

  • +
  • -
  • 2

#2 Czakus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Sezam
  • Lokalizacja:Okolice
Offline

Napisano 01.10.2011 19:32

Sprawdzałem Działa . Ale niestety działa tylko 1 raz.. Chociaż wytrzymalość perku jest 90/100 to wtedy trzeba item wyżucić z racji takiej że już owy item został wykorzytsany w poprzedniej rundzie
  • +
  • -
  • 0

#3 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 01.10.2011 20:49

Tak, bo w public ResetHUD i UzyjFaleSmierci masz ustawiona ilość fal na 1

Użytkownik naXe edytował ten post 01.10.2011 20:50


#4 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.10.2011 06:03

Tylko jest maly problem nie wiem jak ustawic zeby po zabiciu przeciwnika dodawalo fraga.


PS. NOWA WERSJA FALA SMIERCI (LEPSZA)

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 02.10.2011 06:32

  • +
  • -
  • 0

#5 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 07.10.2011 00:38

Mówiąc "lepsza" co masz na myśli ?
Opisz może co się zmienia ... i czy warto zmieniać.

#6 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.10.2011 05:18

Lepsza jest taka ze mozna dac wiecej niz jedna fale smierci i dodaje fraga po zginieciu przeciwnika

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 07.10.2011 05:34

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych