Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
kusza
Temat rozp.
darus10455
, 30.09.2011 17:56
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.09.2011 17:56
Jak zrobić limit strzałów z kuszy albo żeby był odstęp 3 s miedzy strzałem i tak samo z firebolami w magu żeby był odstęp 3 s między strzałami?
#2
Napisano 30.09.2011 18:11
fireballe
http://amxx.pl/topic...ast-1-na-runde/
a z kuszą można opóźnić strzelanie czyli :
znajdź
zmień na
dla max 101 lvl'a
dla max 201 lvl'a
dla max 401 lvl'a
http://amxx.pl/topic...ast-1-na-runde/
a z kuszą można opóźnić strzelanie czyli :
znajdź
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
zmień na
dla max 101 lvl'a
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
dla max 201 lvl'a
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
dla max 401 lvl'a
if((bowdelay[id] + 4.75 - float(player_intelligence[id]/100))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Użytkownik glut1997 edytował ten post 30.09.2011 18:13
#3
Napisano 30.09.2011 18:38
ale ja mam 4001 lvl na diablo ;D
mam na serwerze 500 w int czyli bedzie tam 500 w miejscu?
mam na serwerze 500 w int czyli bedzie tam 500 w miejscu?
player_intelligence[id]/100
Użytkownik darus10455 edytował ten post 30.09.2011 19:14
#4
Napisano 30.09.2011 19:18
Edit sorka źle ci powiedziałem
spróbuj tak
wszystkie 4 sprawdź bo nie jestem pewny
spróbuj tak
if((bowdelay[id] + 4.1 - float(player_intelligence[id]/1000)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/1000)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
if((bowdelay[id] + 6.0 - float(player_intelligence[id]/1000)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
if((bowdelay[id] + 14.0 - float(player_intelligence[id]/1000)< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
wszystkie 4 sprawdź bo nie jestem pewny
Użytkownik glut1997 edytował ten post 30.09.2011 19:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych