Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem przy kompilacjiProblem przy kompilacji błędy

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Focis

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2011 15:57

Witam zrobiłem coda dodałem parę klas itemów statystykę grawitacja i wszystko ładnie pięknie działa tylko gdy dodaje klasę spadochroniarz + spadochron dla nie go to przy kompilacji wywala mi 4 błędy w tej samej linijce zamieszczam .sma + błędy.Gdy ktoś już mi pomoże proszę o wrzucenia poprawionego .sma pozdrawiam.

Załączone pliki



#2 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 01.10.2011 23:43

Proste błędy nie daleś pod
new ilosc_skokow_gracza[33];

new ilosc_spadochronow_gracza[33];
new para_ent[33];
dlatego miałeś w jednej linijce 4 błędy.

Dalej w linijce
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30 // brak nawiasu

w linijce 652
public Death()
powinno to wyglądać tak
public Death(id)

a ostatni błąd wynika z dwóch takich samych funkcji czyli
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Skoczek)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0) {
if (is_valid_ent(para_ent[id])) {
remove_entity(para_ent[id])
}
}
if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)
ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
para_ent[id] = 0;
}
public client_PreThink(id) // w tej linijce wystarczyło wpisać przed nawias 1 lub 2 nie ma to roznicy
{
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames
if (!is_user_alive(id)) return
new Float:fallspeed = get_pcvar_float(SpadochronSpadanie) * -1.0
new Float:frame
new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
if (get_pcvar_num(SpadochronDetach))
{
if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 254.0) {
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
return
}
if (button & IN_USE && (ilosc_spadochronow_gracza[id] > 0 || klasa_gracza[id] == Spadochroniarz))
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (velocity[2] < 0.0) {
if(para_ent[id] <= 0) {
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0) {
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}

}
if (para_ent[id] > 0) {
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
set_user_gravity(id, 0.1)
velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)
if (frame > 100.0) {
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
ilosc_spadochronow_gracza[id]--;
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0;
ilosc_spadochronow_gracza[id]--;
}
}

, ale dało się rade naprawić :) łap :D .
Dołączona grafika

Załączone pliki


Użytkownik dzej-dzej edytował ten post 02.10.2011 00:41

  • +
  • -
  • 0
Grafika na zlecenie
GG:34102073

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.10.2011 07:49

Dzej dzej, nie potrafisz to nie pomagaj..
public Death(id)
Chyba żartujesz, było dobrze tak jak miał, tylko wycinek kodu wkleił nad:
new id  = read_data(2)

@topic, zobacz czy działa...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 dzej-dzej

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:89
  • GG:
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 02.10.2011 08:50

jo masz racje.
  • +
  • -
  • 0
Grafika na zlecenie
GG:34102073





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych