Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Wh dla klasy

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.09.2011 22:35

Siemka dziś pokaże wam jak dodać wh do danej klasy.

Sam nie korzystam z tej mocy ale może komuś się przyda

#include <xs>

robimy zmienna
 new sprite_playerheat


do
public plugin_precache()
sprite_playerheat = precache_model("sprites/poison.spr");


do
plugin_init
set_task(0.5, "check_medic4", 0, "", 0, "b")

public check_medic4()
{
	new Players[32], playerCount, a
	get_players(Players, playerCount, "ah")
  
	for (new i=0; i<playerCount; i++)
	{
		a = Players[i]
		if (player_class[a] !=klasa z wh)
			continue
		  
		Predator_ThermalGoggles(a)
	}
}

na koniec
public Predator_ThermalGoggles(id) {
	  
	new Float:fMyOrigin[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fMyOrigin)
	  
		static Players[32], iNum
		get_players(Players, iNum, "a")
		for(new i = 0; i < iNum; ++i) if(id != Players[i])
		{
			   if(get_user_team(id) == get_user_team(Players[i])) continue;
		   new target = Players[i]
	  
				new Float:fTargetOrigin[3]
				entity_get_vector(target, EV_VEC_origin, fTargetOrigin)
			  
				if((get_distance_f(fMyOrigin, fTargetOrigin) >1000)
				|| !is_in_viewcone(id, fTargetOrigin))
						continue
 
				new Float:fMiddle[3], Float:fHitPoint[3]
				xs_vec_sub(fTargetOrigin, fMyOrigin, fMiddle)
				trace_line(-1, fMyOrigin, fTargetOrigin, fHitPoint)
															  
				new Float:fWallOffset[3], Float:fDistanceToWall
				fDistanceToWall = vector_distance(fMyOrigin, fHitPoint) - 10.0
				normalize(fMiddle, fWallOffset, fDistanceToWall)
			  
				new Float:fSpriteOffset[3]
				xs_vec_add(fWallOffset, fMyOrigin, fSpriteOffset)
				new Float:fScale, Float:fDistanceToTarget = vector_distance(fMyOrigin, fTargetOrigin)
				if(fDistanceToWall > 100.0)
						fScale = 8.0 * (fDistanceToWall / fDistanceToTarget)
				else
						fScale = 2.0
	  
				te_sprite(id, fSpriteOffset, sprite_playerheat, floatround(fScale), 125)
		}
		return PLUGIN_CONTINUE
}
 
stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness)
{
		message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
		write_byte(TE_SPRITE)
		write_coord(floatround(origin[0]))
		write_coord(floatround(origin[1]))
		write_coord(floatround(origin[2]))
		write_short(sprite)
		write_byte(scale)
		write_byte(brightness)
		message_end()
}
 
stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul)
{
		new Float:fLen = xs_vec_len(fIn)
		xs_vec_copy(fIn, fOut)
	  
		fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen
		fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul
}

P.S
if((get_distance_f(fMyOrigin, fTargetOrigin) >1000)

tym dostosowujemy zasięg wh .
screenshot


http://steamcommunit...318/?tab=public

Załączone pliki

  • Załączony plik  poison.rar   17,55 KB  100 Ilość pobrań

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 24.09.2011 22:54

  • +
  • -
  • 4

#2 MariO ak Killer

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 24.09.2011 22:50

a mozesz napisać podobny poradnik do coda starego ?

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.09.2011 22:52

fajny efekt ale nie jest to wh całkowite ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.09.2011 22:54

@@up Mario

hmm do starego teoretycznie powinno być to samo

tylko zamieniasz na player_class[a] na coś innego (nie zajmuje sie cod)

@up Dark

ważne by spełniało swoja funkcje :D
*chodzi ci o to aby były widoczne modele graczy etc. ?

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 24.09.2011 22:57

  • +
  • -
  • 0

#5 MariO ak Killer

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 24.09.2011 23:00

To troche szkoda bo bym wtedy dodal te wh do jakiejs klasy do coda dzięki leci +

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.09.2011 23:17

chodzi ci o to aby były widoczne modele graczy etc.

tak ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.09.2011 23:22

no dobra a wtedy co to by było za wh skoro na mój rozum nie zobaczy się ninja , stalkera.
:D
A umiesz zrobić takie wh ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 05:47

A gdybyś spróbował w ten sam sposób wyświetlić model gracza ? (ew. sprite modelu) :dedektyw:
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2011 07:31

A gdybyś spróbował w ten sam sposób wyświetlić model gracza ? (ew. sprite modelu) :dedektyw:

:facepalm:
  • +
  • -
  • 0

#10 Niby co ? :P

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 25.09.2011 09:50

To można zrobić fajny plugin wh dla gracza z dana flaga ;) ktoś chętny do robienia ;pp





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych