Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Limity klas
#1
Napisano 24.09.2011 15:31
Z góry dzięki za pomoc
#2
Napisano 27.09.2011 13:15
Rozwiń , ja z tego co napisałeś nie rozumiem nic...nie wiem jak z innymi.Witam poszukuje tutka lub pomocy jak zrobić limit klas czyli chcę aby np. mogły tylko 2 takie same klasy grać czyli 2 ninje 2 palladyny itp
Z góry dzięki za pomoc
Rozwiń wypowiedź a postaram się pomóc.
#3
Napisano 27.09.2011 13:19
Użytkownik BaQStiC edytował ten post 27.09.2011 13:19
#4
Napisano 27.09.2011 13:20
A teraz jak jest ? Nie może być dwóch Magów ?W na jedyn serwerze moga grac dwie klasy... czego tutaj nie rozumiec?
#5
Napisano 27.09.2011 14:21
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#6
Napisano 27.09.2011 16:53
new ograczenie_magow[33]przykład:
case 0: { new maksymalna_ilosc sprawdz_ograniczenie(id) if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) player_class[id] = Mag else { hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !") select_class_query(id) return PLUGIN_HANDLED } }dół:
public sprawdz_ograniczenie(id) { new players[32], num; get_players(players, num,"a") for(new i=0; i<num; i++){ new id_graczy = players[i]; if (player_class[id_graczy]==Mag) ograniczenie_magow[id]++ } }gdyby był warning to na na dół funkcji od wyboru klasy daj return PLUGIN_CONTINUE
#7
Napisano 08.10.2011 16:46
I przepraszam za złe sformułowanie pytania ale już KariiO odpowiedział na nie
+ leci
//// Edit
I mam takowe pytanko gdzie mam dodać
case 0:
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
bo nie kumam ;D
Użytkownik Majster VVirus edytował ten post 08.10.2011 16:51
#8
Napisano 08.10.2011 17:08
#9
Napisano 08.10.2011 17:11
#10
Napisano 08.10.2011 17:14
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<2) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_damage[id]=3
zmiana_skinu[id]=1
changeskin(id,0)
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<1) player_class[id] = Minch
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
#11
Napisano 08.10.2011 17:17
if (ograniczenie_magow[id]<1) player_class[id] = Minch
Sprawdzasz ilość magów żeby gracz mógł wybrać mnicha
Tak jak jest ograniczenie_magow zrob sobie ograniczenie_mnichow
#12
Napisano 08.10.2011 17:22
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<2) player_class[id] = Mag
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LoadXP(id, player_class[id])
}
#13
Napisano 08.10.2011 17:26
case 0:
{
new maksymalna_ilosc
sprawdz_ograniczenie(id)
if (ograniczenie_magow[id]<maksymalna_ilosc) {
player_class[id] = Mag
jakas_moc
jakas_moc2
jakas_moc3
itd
}
else {
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna bylo wybrac tej klasy gdyz za duzo osob ja aktualnie posiada !")
select_class_query(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
#14
Napisano 08.10.2011 17:28
#15
Napisano 08.10.2011 17:29
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych