Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepszy gracz mapy
#1
Napisano 24.09.2011 05:10
Dałby radę ktoś z edytować TEN pluginy tak, aby co np. 2-3 min czasu mapy czy jakoś tak, pokazywało najlepszego gracza, zamiast co X rund ? Chcę to na Deathmatch, lecz co X rund raczej nie zbyt się przyda.
Pozdrawiam.
#2
Napisano 24.09.2011 10:21
Tak aby każdy widział ?
#3
Napisano 24.09.2011 10:35
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5"
#define AUTHOR "Sebul"
#define TASK_BONUS 54
new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, cvar_delay, g_MaxPlayers, MapName[32];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
//register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");
cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");
cvar_delay = register_cvar("cod_bonus_delay", "90.0");
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}
public round_begin() {
RoundNumber = 0;
if(task_exists(TASK_BONUS)) remove_task(TASK_BONUS);
set_task(get_pcvar_float(cvar_delay), "pokaz_staty", TASK_BONUS, _, _, "b");
}
public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death, user_team;
for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;
zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
zgony = get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = get_user_deaths(index);
user_team = get_user_team(index);
ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^x04[%s]^x03 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, GREY, "^x04[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 24.09.2011 12:05
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pluginy
#5
Napisano 24.09.2011 12:20
sebul, można wiedzieć, co ile to pokazuje info w say? bo nie mogę się doszukać ;d
#6
Napisano 24.09.2011 12:33
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#7
Napisano 24.09.2011 14:41
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");
a to mogę po prostu usunąć czy plugin się walnie ?
#8
Napisano 24.09.2011 14:45
Jakby coś nie działało to masz moje :
#include <amxmodx> #include <colorchat> #define PLUGIN "Best player" #define VERSION "0.5" #define AUTHOR "Sebul" new cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5"); g_MaxPlayers = get_maxplayers(); get_mapname(MapName, 31); set_task(180.0, "pokaz_staty",_,_,_,"b") // 180.0 to czas w sec } public pokaz_staty() { new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony; new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi); new index, name[32], kills, death, user_team; for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) { if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue; zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik; zgony = get_user_deaths(i); bilans = zabojstwa-zgony; if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) { fragi = bilans; index = i; } if(is_user_connected(index)) { get_user_name(index, name, 31); kills = get_user_frags(index); death = get_user_deaths(index); user_team = get_user_team(index); ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^x04[%s]^x03 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death); } else ColorChat(0, GREY, "^x04[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName); } }
Użytkownik HubertTM edytował ten post 24.09.2011 14:50
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#9
Napisano 24.09.2011 17:48
Temat można zamknąć.
#10
Napisano 24.09.2011 17:56
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych