Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Najlepszy gracz mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 24.09.2011 05:10

Witam.

Dałby radę ktoś z edytować TEN pluginy tak, aby co np. 2-3 min czasu mapy czy jakoś tak, pokazywało najlepszego gracza, zamiast co X rund ? Chcę to na Deathmatch, lecz co X rund raczej nie zbyt się przyda.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 24.09.2011 10:21

Nie lepiej że pod koniec mapy otwiera się okno MOTD i tam jest napisany The besciak mapy ?
Tak aby każdy widział ?

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.09.2011 10:35

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5"
#define AUTHOR "Sebul"

#define TASK_BONUS 54


new RoundNumber = 0, cvar_round, cvar_frags_multi, cvar_delay, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

//register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2=#Game_will_restart_in");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");
cvar_delay = register_cvar("cod_bonus_delay", "90.0");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() {
RoundNumber = 0;

if(task_exists(TASK_BONUS)) remove_task(TASK_BONUS);
set_task(get_pcvar_float(cvar_delay), "pokaz_staty", TASK_BONUS, _, _, "b");
}

public pokaz_staty() {
RoundNumber++;
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death, user_team;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
zgony = get_user_deaths(i);
bilans = zabojstwa-zgony;
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
get_user_name(index, name, 31);
kills = get_user_frags(index);
death = get_user_deaths(index);
user_team = get_user_team(index);
ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^x04[%s]^x03 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death);
}
else ColorChat(0, GREY, "^x04[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 24.09.2011 12:05

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPluginy


  • +
  • -
  • 0

#5 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 24.09.2011 12:20

naXe, jakbym chciał tak jak Ty mówisz, to bym raczej tematu nie zakładał ?
sebul, można wiedzieć, co ile to pokazuje info w say? bo nie mogę się doszukać ;d
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.09.2011 12:33

Ustawiasz sobie to cvarem "cod_bonus_delay" w sekundach. Nazwa nie dopasowana, ale brałem to z innego pluginy, co był robiony na coda, nazwę cvara możesz oczywiście sobie zmienić.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 24.09.2011 14:41

cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");


a to mogę po prostu usunąć czy plugin się walnie ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.09.2011 14:45

Zostaw .

Jakby coś nie działało to masz moje :
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5"
#define AUTHOR "Sebul"

new cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");


g_MaxPlayers = get_maxplayers();
get_mapname(MapName, 31);

set_task(180.0, "pokaz_staty",_,_,_,"b")   // 180.0 to czas w sec
}
public pokaz_staty() {


new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa, zgony;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, name[32], kills, death, user_team;

for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; i++) {
  if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i)) continue;
 
  zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
  zgony = get_user_deaths(i);
  bilans = zabojstwa-zgony;
  if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
   fragi = bilans;
   index = i;
  }
 
  if(is_user_connected(index)) {
   get_user_name(index, name, 31);
   kills = get_user_frags(index);
   death = get_user_deaths(index);
   user_team = get_user_team(index);
   ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^x04[%s]^x03 %s^x01 prowadzi w grze z^x03 %i^x01 fragami i^x03 %i^x01 zgonami", MapName, name, kills, death);
  }
  else ColorChat(0, GREY, "^x04[%s]^x01 Brak prowadzacego w grze", MapName);
}
}

Użytkownik HubertTM edytował ten post 24.09.2011 14:50

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 VerShinin

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 24.09.2011 17:48

Ok, dzięki :)

Temat można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 24.09.2011 17:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych