Witam chciałbym was prosić o pomoc przy próbie kompilacji pliku sma na amxx przy okazji powiedzenie jak to powinno wyglądać gdyż mam 19 sma identycznych do kompilacji a chciałbym wiedzieć jak to poprawnie wgrać aby następne samemu móc kompilować ale wracając pokaże wam zawartość pliku sma który chcę skompilować:
/*================================================================================
Human Test
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
// Human Attributes
new const hclass_name[] = { "Barry" } // name
new const hclass_info[] = { "AK-47 and low gravity" } // description
new const hclass_model[] = { "Barry" } // model
new const hclass_weapon[] = { weapon_glock18 } // weapon
const hclass_health = 100 // health
const hclass_speed = 170 // speed
const Float:hclass_gravity = 0.85 // gravity
const hclass_level = 1 // level required to use
// Class IDs
new g_hclassid
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
new registerText[32]
formatex( registerText, sizeof registerText - 1, "[ZPXP] %s human", hclass_name)
register_plugin(registerText, "1.0", "Example")
// Register the new class and store ID for reference
g_hclassid = zpxp_register_human_class(hclass_name, hclass_info, hclass_model, hclass_weapons, hclass_health, hclass_speed, hclass_gravity, hclass_level)
if(g_hclassid == -1)
{
server_print("[ZPXP] You have not properly setup your Zombie XP Mod.");
}
}
// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// Check if the infected player is using our custom zombie class
if (zp_get_user_human_class(id) != g_hclassid) return;
// Undo any settings we have saved here
}
public zp_user_humanized_post(id)
{
// Check if the infected player is using our custom zombie class
if (zp_get_user_human_class(id) != g_hclassid) return;
// User turned human
if (zp_get_user_survivor(id) == 1)
{
// He's survivor, remove any changes made in the plugin
zp_user_infected_post(id, 0)
} else {
zp_round_started_human(id)
}
}
//This is a forward from zpxp, as opposed to ZPs round_start (which is when infection begins) this is the true beginning of the round
public zp_round_started_human(id)
{
if (zp_get_user_human_class(id) != g_hclassid) return;
// Set our human's powers!
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Lecz gdy chcę skompilować na amxx pojawiają się następujące błędy :
/tmp/textgRBtqQ.sma(31) : error 017: undefined symbol "zpxp_register_human_class"
/tmp/textgRBtqQ.sma(43) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_human_class"
/tmp/textgRBtqQ.sma(52) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_human_class"
/tmp/textgRBtqQ.sma(55) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_survivor"
/tmp/textgRBtqQ.sma(67) : error 017: undefined symbol "zp_get_user_human_class"
/tmp/textgRBtqQ.sma(74) : warning 203: symbol is never used: "hclass_weapon"
Mógłby ktoś pomóc mi tą kompilacją ? Będę bardzo wdzięczny za pomoc i z góry dziękuję
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kompilacja pliku
Temat rozp. DJTSUBA, 23.09.2011 15:58
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.09.2011 15:58
#2
Napisano 23.09.2011 22:01
Dosyć dużo problemów tutaj jest. Po pierwsze nie ma załadowanych dwóch bibliotek:
Po trzecie w linijce 55
Dodaje w załącznikach kod sma, skompilowana wersje amxx, oraz 2 biblioteki
zombieplague.inc zombiexp.incPo drugie w bodajże 12 linijce
new const hclass_weapon[] = { weapon_glock18 } // weaponBroń musi być albo zadeklarowana w cudzysłowu
"weapon_glock18"albo w innej formie tj.
CSW_GLOCK18Nie wiem, która jest poprawna, więc przetestuj dwie.
Po trzecie w linijce 55
zp_user_infected_post(id, 0)Jest podane za mało argumentów. Chociaż według tego co podpowiada kompilator dwa powinny wystarczyć
zp_user_infected_post( id , infector )Ale wtedy nie wyjdzie prawidłowo, więc trzeba podać 3 argumenty, jako ten ostatni podałem 0, sprawdz czy będzie działać.
Dodaje w załącznikach kod sma, skompilowana wersje amxx, oraz 2 biblioteki
Załączone pliki
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#3
Napisano 24.09.2011 11:23
Ok dziękuję działa wszystko tak jak trzeba tylko teraz mam problem z modelem postaci mianowicie mam wpisany w sma
new const hclass_model[] = { "Barry" } // model
Lecz na serwerze ciągle jest model standardowy nie wiem może to wina pluginu ;/
new const hclass_model[] = { "Barry" } // model
Lecz na serwerze ciągle jest model standardowy nie wiem może to wina pluginu ;/
#4
Napisano 24.09.2011 12:23
A masz ten model wrzucony na ftp serwera w folderze "cstrike/models/player/barry/" i nazwa pliku barry.mdl?
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#5
Napisano 24.09.2011 18:36
Tak mam i to jest na takiej zasadzie że mogę na przykład podmienić zamiast arctic aby był barry ale gdy chcę zrobić aby dla danej klasy był ten model to nie da rady np ktoś gra postacią terror i wygląda jak Leon weźmie klasę Barry i zamiast mieć model Barry to będzie ciągle Leonem .Trochę chaotycznie napisałem ale może zrozumiesz o co mi chodzi w skrócie podmienić modele CT/TT mogę ale aby dla danej klasy był dany model to nie mogę
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych