Tak jak w temacie.
Widziałem plugin który powoduje odrzucenie ekranu, ale po oberwaniu w ramię.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Odrzucenie ekranu po oberwaniu z Kosy
Temat rozp.
naXe
, 21.09.2011 18:18
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.09.2011 18:18
#2
Napisano 22.09.2011 15:15
sprawdź
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") register_forward(FM_TraceLine, "fw_Traceline", 1) } public fw_Traceline(Float:start[3], Float:end[3], nomonsters, id, trace) { if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED; static victim victim = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(victim)) return FMRES_IGNORED; new iAttacker = get_user_attacker(victim); if(!is_user_connected(iAttacker) || get_user_weapon(iAttacker) != CSW_KNIFE) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_iHitgroup); if (iHit == HIT_LEFTARM || iHit == HIT_RIGHTARM){ new Float:fPush[3]; fPush[0] = random_float(0.0,100.0) fPush[1] = random_float(0.0,100.0) fPush[2] = random_float(0.0,100.0) set_pev(victim,pev_punchangle,fPush) } return FMRES_IGNORED; }
#3
Napisano 22.09.2011 19:01
Źle działa
Jak naciskam LPM to z odległości odrzuca ekran
Jak naciskam LPM to z odległości odrzuca ekran
#4
Napisano 22.09.2011 20:43
#pragma semicolon 0 #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new gMaxClients; #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= gMaxClients ) #define HasKnife(%1) ( IsPlayer( %1 ) && get_user_weapon( %1 ) == CSW_KNIFE ) #define DMG_KNIFE ( DMG_NEVERGIB | DMG_BULLET ) public plugin_init() { register_plugin( "Knife Push", "1.0.0", "DarkGL" ); RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Event_PlayerTakeDamage" ); gMaxClients = get_maxplayers(); } public Event_PlayerTakeDamage ( Victim, Inflictor, Attacker, Float:Damage, Damagebits ) { if( HasKnife( Attacker ) && ( Damagebits & DMG_KNIFE ) && ( get_user_team(Attacker) == 1 ) ){ new Float:fPush[3]; fPush[0] = random_float(0.0,100.0) fPush[1] = random_float(0.0,100.0) fPush[2] = random_float(0.0,100.0) set_pev(Victim,pev_punchangle,fPush) } return HAM_IGNORED; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych