Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] problem z klasa :<

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dr. Weed

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Matthew
  • Lokalizacja:Amsterdam
Offline

Napisano 21.09.2011 16:42

problem polega na tym ze wszystkie jego 'moce' dzialaja tylko przez jedna runde/do pierwszego zginiecia a pozniej juz nie :(
jakies pomysly co jest nie teges?
oczywiscie za HALP bedzie +


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Fighter [PREMIUM]";
new const opis[] = "jest szybki wysoko skacze i ma 1/4 z autopomy";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 130;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
ColorChat(id, GREEN, "Nie masz dostepu do tej klasy");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);
set_pev(id, pev_gravity, 0.3);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez `Dr. Weed");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

178.32.240.188:27015 cod mod

178.32.240.188:27016 super hero

178.32.240.188:27031 ffa+bf2

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.09.2011 16:51

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fun>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>

#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)



new const nazwa[] = "Fighter [PREMIUM]";

new const opis[] = "jest szybki wysoko skacze i ma 1/4 z autopomy";

new const bronie = 1<<CSW_XM1014;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 130;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))

{

ColorChat(id, GREEN, "Nie masz dostepu do tej klasy");

return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 128);

set_pev(id, pev_gravity, 0.3);

ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez `Dr. Weed");

}



public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

set_pev(id, pev_gravity, 1.0);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

if(!is_user_connected(idattacker))

  return HAM_IGNORED;



if(!ma_klase[idattacker])

  return HAM_IGNORED;

 

  if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)

                                            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

                                           

 

return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Dr. Weed

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Matthew
  • Lokalizacja:Amsterdam
Offline

Napisano 06.10.2011 10:37

k pyka leci + mozna zamknac
178.32.240.188:27015 cod mod

178.32.240.188:27016 super hero

178.32.240.188:27031 ffa+bf2

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 06.10.2011 11:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych