Proszę o szybką pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 22.09.2011 09:23
Proszę o szybką pomoc.
#2
Napisano 22.09.2011 11:32
#3
Napisano 23.09.2011 10:16
Pomoże ktoś? Zależy mi na tym.
#4
Napisano 23.09.2011 10:50
na:set_cvar_num("sv_restart", 3);
set_cvar_num("changelevel de_dust2", 3);
#5
Napisano 24.09.2011 08:57
Niech się ktoś zlituje mamy tu tyle fachowców więc mógł by ktoś być tak miły Tutaj link do tematu z pluginem w razie czego http://amxx.pl/topic...2-restart-mapy/
#6
Napisano 24.09.2011 10:19
set_cvar_num("amx_map de_dust2", 3);? Spróbuj
Są różne komendy na zmianę mapy
#7
Napisano 24.09.2011 11:04
set_cvar_string("amx_map", "de_dust2");
na amxx.pl jest stara ver pluginu =]
Użytkownik byCZUS edytował ten post 24.09.2011 11:04
Dziękuje, dobranoc.
#8
Napisano 24.09.2011 11:48
Co ja napisałem
Porażka, wstyd
#9
Napisano 25.09.2011 17:41
#10
Napisano 26.09.2011 08:11
ew.
server_cmd("amx_map de_dust2")
pod
cs_set_user_team(players[i], cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT);
dodaj
cs_set_user_money(players[i], 800)
#11
Napisano 26.09.2011 14:45
#12
Napisano 26.09.2011 20:38
Jesteś pewny, że zamieniasz to: set_cvar_num("sv_restartround", 1); ?
#13
Napisano 27.09.2011 15:20
/* Changelog: 1.0 - pierwsze wydanie pluginu. 1.1 - poprawione zaliczanie punktu za wybuch C4 1.2 - dodana opcja zamiany druzyn 1.3 - dodanie rozgrzewki (pierwsza runda) 1.4 - lekkie bugfixy 1.5 - dodanie najlepszego gracza 1.6 - poprawione bledy http://amxx-dev.pl rr_limit - ilość granych rund rr_change 0/1 - zamiana druzyn po ukończeniu rund rr_restart 0/1 - czy 1 runda to rozgrzewka rr_plainfo 0/1 - czy pokazywac info o najlepszym graczu */ #include <amxmodx> #include <cstrike> new tt, ct, plimit, pchange, prestart, pinforma; new SayText, SyncHudObj; new tag[] = "!t[DD2]"; public plugin_init() { register_plugin("DD2", "1.6", "byQQ"); register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0"); register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_TextMsg"); plimit = register_cvar("rr_limit", "20"); pchange = register_cvar("rr_change", "1"); prestart = register_cvar("rr_restart", "1"); pinforma = register_cvar("rr_plainfo", "1"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); SayText = get_user_msgid("SayText"); if(get_pcvar_num(prestart)) WymusRes(60); } public WymusRes(czas) { new param[1]; param[0] = czas; set_task(1.0, "WyswietlRes", _, param, 1); } public event_RoundStart() { new limit = get_pcvar_num(plimit); new sumka = ct+tt; new pozos = limit - (ct+tt); if(sumka >= limit) { if(ct == tt) { msg(0, "%s!g Mamy remis, runda rozstrzygajaca", tag); return; } if(get_pcvar_num(pchange)) ZamianaTeam(); set_cvar_num("sv_restart", 3); set_cvar_num("amx_reloadadmins", 1); if(tt > ct) msg(0, "%s!g Wygrali Terrorysci %d/%d", tag, tt, ct); else msg(0, "%s!g Wygrali Anty Terrorysci %d/%d", tag, ct, tt); if(get_pcvar_num(prestart)) WymusRes(50); ct = tt = 0; } else { msg(0, "%s!g Restart mapy za %d rund%s", tag, pozos, (pozos == 1) ? "e" : (pozos < 5) ? "y" : ""); if(get_pcvar_num(pinforma)) ZwrocNajlepszego(); } } public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity) { static message[32]; get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message)); if(equal(message, "#Game_will_restart_in")) { Wyzeruj(); } else if(equal(message, "#Terrorists_Win") || equal(message, "#Target_Bombed")) { tt++; } else if(equal(message, "#CTs_Win")) { ct++; } } public ZamianaTeam() { new players[32], num; get_players(players, num); for(new i = 0; i < num; i++) { cs_set_user_team(players[i], cs_get_user_team(players[i]) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT); cs_set_user_money(players[i], 800) } msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag); } public Wyzeruj() ct = tt = 0; public ZwrocNajlepszego() { new players[32], num; get_players(players, num); new fragi, dedy, top[4]; for(new i = 0; i < num; i++) { new id = players[i]; if(!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id)) continue; fragi = get_user_frags(id); dedy = get_user_deaths(id); new suma = fragi*2 - dedy; if(suma > top[3]) { top[0] = fragi; // Fragi najlepszego top[1] = dedy; // Dedy najlepszego top[2] = id; // ID najlepszego top[3] = top[0]*2 - top[1]; // Bilans do dalszego porownania } } if(!top[2]) return; new name[33]; get_user_name(top[2], name, 32); msg(0, "%s!g Najlpeszym graczem jest !t%s (%d/%d)", tag, name, top[0], top[1]); } public WyswietlRes(param[]) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.65, 0.75, 0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj, "=== Rozgrzewka ===^n[Pozostaly czas: %d]", param[0]); param[0]--; if(param[0] >= 0) { set_task(1.0, "WyswietlRes", _, param, 1); } else { server_cmd("changelevel de_dus2") Wyzeruj(); } } stock msg(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) { new msgs[191], players[32], count = 1; vformat(msgs, sizeof msgs - 1, string, 3); replace_all(msgs,190,"!g","^4"); replace_all(msgs,190,"!y","^1"); replace_all(msgs,190,"!t","^3"); if(id) players[0] = id; else get_players(players,count,"ch"); new index; for (new i = 0 ; i < count ; i++) { index = players[i]; message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, index); write_byte(index); write_string(msgs); message_end(); } }
#14
Napisano 27.09.2011 19:40
Znajdz:
set_cvar_num("sv_restart", 3);Zamień na:
server_cmd("changelevel de_dust")
#15
Napisano 30.09.2011 15:58
Odświeżam już nie wiele zostało.
Proszę o pomoc.
#16
Napisano 30.09.2011 16:08
/*
Changelog:
1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - poprawione zaliczanie punktu za wybuch C4
1.2 - dodana opcja zamiany druzyn
1.3 - dodanie rozgrzewki (pierwsza runda)
1.4 - lekkie bugfixy
1.5 - dodanie najlepszego gracza
1.6 - poprawione bledy
1.7 - dodanie dzwiekow na koniec gry (mp3), dodano limit 2 graczy by rundy zbednie sie nie dodawaly
1.8 - dodanie opcji only 1 bs
http://amxx-dev.pl
rr_limit - ilosc granych rund
rr_change 0/1 - zamiana druzyn po ukonczeniu rund
rr_plainfo 0/1 - czy pokazywac info o najlepszym graczu
rr_winsound 0/1 - czy ma odgrywac piosenki
rr_only1bs 0/1 - czy gramy tylko na A (LICZBA Graczy LIMIT_GRACZY_
*/
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#pragma semicolon 1
#define LIMIT_GRACZY_B 6
#define RESPAWN 9875
enum { MIN = 0, MAX };
// Dzwieki TT, CT w mp3 !
new const d[][] = { "sound/misc/dev/terwin.mp3", "sound/misc/dev/ctwin.mp3" };
// Polozenie bombsite (
new Float: xyz[][] = {
{ -1736.3, 2348.1, -59.9 },
{ -1356.3, 2878.1, 160.0 }
};
new tt, ct, plimit, pchange, pinforma, psoundy, ponly1bs;
new SayText, SyncHudObj;
new bool: byla_zmiana;
new tag[] = "!t[ amxx-dev.pl ]";
public plugin_precache() {
plimit = register_cvar("rr_limit", "20");
pchange = register_cvar("rr_change", "1");
pinforma = register_cvar("rr_plainfo", "1");
psoundy = register_cvar("rr_winsound", "1");
ponly1bs = register_cvar("rr_only1bs", "1");
if(get_pcvar_num(psoundy)) {
precache_sound(d[0]);
precache_sound(d[1]);
}
}
public plugin_init() {
register_plugin("DD2", "1.8", "byQQ");
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0");
register_event("BarTime", "event_BarTime", "be", "1=3");
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_TextMsg");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SayText = get_user_msgid("SayText");
byla_zmiana = false;
}
public event_RoundStart() {
new limit = get_pcvar_num(plimit);
new sumka = ct+tt;
new pozos = limit - (ct+tt);
if(sumka >= limit) {
if(ct == tt) {
msg(0, "%s!g Mamy remis, runda rozstrzygajaca", tag);
return;
}
if(get_pcvar_num(pchange)) {
if(!byla_zmiana) ZamianaTeam();
else server_cmd("changelevel de_dust2");
}
if(tt > ct) {
msg(0, "%s!g Wygrali Terrorysci %d/%d", tag, tt, ct);
if(get_pcvar_num(psoundy)) client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 play %s", d[0]);
}
else {
msg(0, "%s!g Wygrali Anty Terrorysci %d/%d", tag, ct, tt);
if(get_pcvar_num(psoundy)) client_cmd(0, "stopsound; mp3 stop; mp3 play %s", d[1]);
}
ct = tt = 0;
} else {
msg(0, "%s!g Restart mapy za %d rund%s", tag, pozos, (pozos == 1) ? "e" : (pozos < 5) ? "y" : "");
if(get_pcvar_num(pinforma)) ZwrocNajlepszego();
}
}
public event_BarTime(id) {
if(!is_user_alive(id) || get_playersnum() >= LIMIT_GRACZY_B || !get_pcvar_num(ponly1bs))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(gracz_na_b(id) && get_user_team(id) == 1) {
set_hudmessage(250, 70, 0, -1.0, 0.4, 0, 0.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Zbyt malo graczy by tu klasc^nOgarnij sie!");
client_cmd(id, "drop weapon_c4");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity) {
static message[32]; get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message));
if(get_playersnum() < 2)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(equal(message, "#Game_will_restart_in")) { Wyzeruj(); }
else if(equal(message, "#Terrorists_Win") || equal(message, "#Target_Bombed")) { tt++; }
else if(equal(message, "#CTs_Win")) { ct++; }
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZamianaTeam() {
new players[32], num;
get_players(players, num, "ch");
for(new i = 0; i < num; i++) {
fm_set_user_team(players[i], (get_user_team(players[i]) == 2) ? 1 : 2);
}
msg(0, "%s!g Zamieniam druzyny!", tag);
byla_zmiana = true;
}
public Wyzeruj() ct = tt = 0;
public ZwrocNajlepszego() {
new players[32], num;
get_players(players, num);
new fragi, dedy, top[4];
for(new i = 0; i < num; i++) {
new id = players[i];
if(!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id)) continue;
fragi = get_user_frags(id);
dedy = get_user_deaths(id);
new suma = fragi*2 - dedy;
if(suma > top[3]) {
top[0] = fragi; // Fragi najlepszego
top[1] = dedy; // Dedy najlepszego
top[2] = id; // ID najlepszego
top[3] = top[0]*2 - top[1]; // Bilans do dalszego porownania
}
}
if(!top[2]) return;
new name[33]; get_user_name(top[2], name, 32);
msg(0, "%s!g Najlepszym graczem jest !t%s (%d/%d)", tag, name, top[0], top[1]);
}
stock msg(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
new msgs[191], players[32], count = 1;
vformat(msgs, sizeof msgs - 1, string, 3);
replace_all(msgs, 190, "!g", "^4");
replace_all(msgs, 190, "!y", "^1");
replace_all(msgs, 190, "!t", "^3");
if(id) players[0] = id;
else get_players(players,count,"ch");
new index;
for (new i = 0 ; i < count ; i++)
{
index = players[i];
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, index);
write_byte(index);
write_string(msgs);
message_end();
}
}
stock gracz_na_b(id) {
new Float: fO[3]; pev(id, pev_origin, fO);
if(xyz[MIN][0] < fO[0] && xyz[MIN][1] < fO[1] && xyz[MIN][2] < fO[2] && xyz[MAX][0] > fO[0] && xyz[MAX][1] > fO[1] && xyz[MAX][2] > fO[2])
return 1;
return 0;
}
stock fm_set_user_team(id, team) {
if(!is_user_connected(id))
return 0;
set_pdata_int(id, 114, team);
dllfunc(DLLFunc_ClientUserInfoChanged, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id));
return 1;
}
Użytkownik byCZUS edytował ten post 30.09.2011 16:11
Dziękuje, dobranoc.
#17
Napisano 09.10.2011 13:12
#define LIMIT_GRACZY_B 4na 4 ale nie działa
Wszystko działa oprócz limitu BS'ów. BS B powinien się odblokowywać kiedy w CT jest 4 graczy, ale tego nie robi proszę o pomoc.
Można by się wspomóc kodem z tego pluginu http://amxx.pl/topic/16956-bs-limiter/
Pomocy
Załącznik dodany, nadal proszę o pomoc.
Odświeżam może do grudnia ktoś się zlituje.
Odświeżam
Załączone pliki
Użytkownik hary edytował ten post 07.10.2011 09:35
#18
Napisano 30.12.2011 15:08
kiedy to ustawiasz na 4 to gdy na serwerze sa 4 osoby to mozna klas na b (2cT 2 TT)
| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |
| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB | PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 | Headphones: HyperX HX Cloud Black | Display: Triple LG 24MP67VQ-P |
TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych