Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Dodaniem flagiProblem z flaga

vip sklep sklep vip vipek

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 przemek161994

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Net
Offline

Napisano 20.09.2011 15:57

Próbowałem Dodać do Tego Kodu Wpis by działało to tylko na flagę ADMIN_LEVEL_H. Lecz niestety Nie działa. Jest to czysty sklep zmieniony tylko cennik. Uprzejmie Proszę o pomoc, mianowicie by działał sklep tylko dla VIP. czyli flaga ADMIN_LEVEL_H

/* Script generated by Pawn Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <engine>
//#define HUD set_hudmessage(230, 0, 255, 0.2, 0.2, 0, 6.0, 20.0)
#define PLUGIN "Sklep 4FUN"
#define AUTHOR "Pusty [b] wszystko zlaczyl w 1 plug"
#define VERSION "1.0"
new bool:assasyn[33], bool:radar[33], bool:modul[33], bool:buty[33], bool:moze_skakac[33], skoki[33]
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel; // radar
//new HudMsg
new Float:ostatni_skok[33];
stock bool:is_player(id)
{
if(is_user_connected(id) || is_user_connecting(id))
  return true
return false
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
register_cvar("fun_assasyn", "30000")
register_cvar("fun_radar", "20000")
register_cvar("fun_modul", "16000")
register_cvar("fun_buty", "8000")
register_cvar("fun_skok", "5000")

register_event("DeathMsg", "Smierc", "ade")
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_Spawn, "SpawnGracza", 1)
// radar
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
set_task(1.0, "radar_scan", _, _, _, "b"); // radar
//HudMsg = CreateHudSyncObj()
}
public Sklep(id)
{
new opcja1[100]
new opcja2[100]
new opcja3[100]
new opcja4[100]
new opcja5[100]
format(opcja1, charsmax(opcja1), "Asasyny(Stajesz sie Asasynem)r[yKoszt:w %ir]", get_cvar_num("fun_assasyn"))
format(opcja2, charsmax(opcja2), "Radary(Na radaze widzisz wrogow)r[yKoszt:w %ir]", get_cvar_num("fun_radar"))
format(opcja3, charsmax(opcja3), "Modul Odrzutowyy(Skocz i Kucnij aby uzyc)r[yKoszt:w %ir]", get_cvar_num("fun_modul"))
format(opcja4, charsmax(opcja4), "Gumiokiy(Chodzisz cicho)r[yKoszt:w %ir]", get_cvar_num("fun_buty"))
format(opcja5, charsmax(opcja5), "Kalczukiy(4 dodatkowe skoki)r[yKoszt:w %ir]", get_cvar_num("fun_skok"))
new menu = menu_create("rSklep 4FUN by Pusty[b]", "SklepHandle")
menu_additem(menu, opcja1, "1")
menu_additem(menu, opcja2, "2")
menu_additem(menu, opcja3, "3")
menu_additem(menu, opcja4, "4")
menu_additem(menu, opcja5, "5")
menu_addtext(menu, "yWszystkie umiejetnosci dzialaja do rsmierci!")
menu_display(id, menu)
}
public SklepHandle(id, menu, item)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE

new kasa = cs_get_user_money(id)
new name[35]
get_user_name(id, name, 34)
switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(assasyn[id])
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Jestes juz asasynem")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
   if(kasa >= get_cvar_num("fun_assasyn"))
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s stal sie asasynem", name)
    AssasynMode(id)
    cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_assasyn"))
   }
   else
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
  }
  case 1:
  {
   if(radar[id])
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Radar")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
   if(kasa >= get_cvar_num("fun_radar"))
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s widzi wrogow na radarze", name)
    radar[id] = true
    cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_radar"))
   }
   else
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
  }
  case 2:
  {
   if(modul[id])
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Modul Odrzutowy")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
   if(kasa >= get_cvar_num("fun_modul"))
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Modul Odrzutowy", name)
    modul[id] = true
    cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_modul"))
   }
   else
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
  }
  case 3:
  {
   if(buty[id])
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Gumioki")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
   if(kasa >= get_cvar_num("fun_buty"))
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Gumioki", name)
    buty[id] = true
    Gumioki(id)
    cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_buty"))
   }
   else
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
  }
  case 4:
  {
   if(skoki[id])
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Masz juz Kalczuki")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
   if(kasa >= get_cvar_num("fun_skok"))
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s ma Kalczuki", name)
    moze_skakac[id] = true
    cs_set_user_money(id, kasa-get_cvar_num("fun_skok"))
   }
   else
   {
    ColorChat(id, GREEN, "Nie stac cie")
    return PLUGIN_HANDLED
   }
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public AssasynMode(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
assasyn[id] = true
set_user_health(id, 150)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Gumioki(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE

set_user_footsteps(id, 0)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_PreThink(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = pev(id, pev_flags);
if(assasyn[id] == true)
{
  set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 15);
  set_user_gravity(id, 0.25)
}
if(modul[id])
{
  if(button & IN_JUMP && button & IN_DUCK)
  {
   if(get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
   {
    ostatni_skok[id] = get_gametime();
    new Float:velocity[3];
    velocity_by_aim(id, 666, velocity);
    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
    set_pev(id, pev_velocity, velocity);
   }
  }
}
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND && moze_skakac[id])
  skoki[id] = 4;
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Smierc()
{
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
if(!is_player(kid) || !is_user_alive(kid))
  return PLUGIN_CONTINUE

if(assasyn[vid])
{
  ColorChat(vid, GREEN, "Przestales byc Asasynem")
  assasyn[vid] = false
  set_user_rendering(vid, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
}
if(radar[vid])
{
  ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Radar")
  radar[vid] = false
}
if(modul[vid])
{
  ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Modul Odrzutowy")
  modul[vid] = false
}
if(buty[vid])
{
  ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Gumioki")
  buty[vid] = false
}
if(moze_skakac[vid])
{
  ColorChat(vid, GREEN, "Straciles Kalczuki")
  moze_skakac[vid] = false
  skoki[vid] = 0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public CurWeapon(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
  return PLUGIN_CONTINUE

new weapon = get_user_weapon(id)
if(assasyn[id])
{
  if(weapon != CSW_C4)
   engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public radar_scan() {
for(new id=1; id<=32; id++) {
  if(!is_user_alive(id) || !radar[id]) continue;
 
  for(new i=1; i<=32; i++) {
   if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;
  
   new PlayerCoords[3];
   get_user_origin(i, PlayerCoords);
  
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, _, id);
   write_byte(id);
   write_byte(i);
   write_coord(PlayerCoords[0]);
   write_coord(PlayerCoords[1]);
   write_coord(PlayerCoords[2]);
   message_end();
  
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, _, id);
   write_byte(i);
   message_end();
  }
}
}
public SpawnGracza(id)
{
if(!is_player(id) || !is_user_alive(id))
  return FMRES_IGNORED

if(assasyn[id])
  set_task(3.0, "AssasynMode", id)
else
  set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)

return FMRES_IGNORED
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\ rtf1\ ansi\ deff0{\ fonttbl{\ f0\ fnil Tahoma;}}n\ viewkind4\ uc1\ pard\ lang1045\ f0\ fs16 n\ par }
*/

  • +
  • -
  • -1

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 24.09.2011 07:25

Trzymaj
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 24.09.2011 21:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: vip, sklep, sklep vip, vipek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych