Nie wiem dlaczego po wejściu na klasę nie widzialną z nożem a potem wejściu na inną klasę
Klasa jest nadal niewidzialna lecz nie tylko z kosą a jeszcze z bronią
SMA Klasy :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Nie widac z Nozem";
new const bronie = 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_USP
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
new iWeapon = read_data(2)
if(iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
} else {
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}