Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin Wymuszanie Interpu

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DanGe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.09.2011 19:34

Witam, mógłby mi ktos pomóc z tego pluginu usunąć opcje "exit" (jest pod 0). Ja jak usuwam, to mi coś nie działa X_X. Jestem jeszcze amatorem :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Interp ask"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "silversurfer thx r3x"
 
#define TASK_SHOWMENU 432
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
}
public client_putinserver(id){
	if(!is_user_bot(id))
		eventInGame(id);
}
public show_menu_(tid) {
	new id=tid-TASK_SHOWMENU;
	new iTeam=get_user_team(id);
	new menu_id, keys;
	new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
	if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
		menu_displayer(id);
	else
		set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}
public eventInGame(id){
	set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
}
public menu_displayer(id){
	new menu = menu_create("Jaki interp preferujesz?", "menu_handler")
	menu_additem(menu, "Interp - 0.01", "1", 0)
	menu_additem(menu, "Interp - 0.02", "2", 0)
	menu_additem(menu, "Interp - 0.03", "3", 0)
	menu_additem(menu, "Interp - 0.04", "4", 0)
	menu_additem(menu, "Interp - 0.05", "5", 0)
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new iaccess, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, iaccess, data,5, iName, 63, callback)
	new key = str_to_num(data)
	switch(key)
	{
		case 1:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.02")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.03")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.04")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 5:{
			client_cmd(id, "ex_interp 0.05")
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
	   }
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik DanGe edytował ten post 19.09.2011 19:35


#2 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 20.09.2011 15:20

Proszę :>
Spoiler


Tylko wiesz, że przy tym pluginie, ktoś i tak może sobie zmienić interp

Użytkownik SeeK edytował ten post 20.09.2011 15:21

  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#3 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 20.09.2011 18:38

Przez komendy radiowe można wyłączyć menu nie wybierając żadnego interpu :>
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#4 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 20.09.2011 20:14

kasza nie do końca. Znaczy się racja, Ty nie wybierzesz interpu, ale jakiś już pewnie będzie zapisany. Tzn. można zrobić tak, że, gdy gracz o id x wyjdzie to nie kasuje się informacja w tablicy o wartosci interpu i teraz jeżeli ktoś wejdzie o tym samym id i nie wybierze interpu z menu, to mu będzie ustawiało na taki, jaki wybrała osoba przed nim :>
  • +
  • -
  • 0
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#5 HappyDay

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 20.09.2011 22:50

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp ask"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "silversurfer thx r3x && HappyDay"

#define TASK_SHOWMENU 432

new wybor[33]


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /interp","client_putinserver")
set_task(10.0, "interp", _, _, _, "b")
}
public client_putinserver(id){
if(!is_user_bot(id))
eventInGame(id);
}

public client_disconnect(id)
wybor[id]=0;

public show_menu_(tid) {
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id);
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
menu_displayer(id);
else
set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}
public eventInGame(id){
set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
}
public menu_displayer(id){
new menu = menu_create("Jaki interp preferujesz?", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Interp - 0.01", "1", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.02", "2", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.03", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.02")

return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new iaccess, callback
menu_item_getinfo(menu, item, iaccess, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
wybor[id]=1;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.02")
wybor[id]=2;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.03")
wybor[id]=3;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


public interp(id)
{
switch(wybor[id])
{
case 1:
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
}
case 2:
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.02")
}
case 3:
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.03")
}
}
}

plugin modyfikowany przeze mnie na wlasne potrzeby, mysle ze moze sie przydac
  • +
  • -
  • 0

#6 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.09.2011 16:43

w public interp najlepiej dodać jeszcze default na 0.01

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#7 HappyDay

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:30
  • GG:
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 21.09.2011 18:55

w public interp najlepiej dodać jeszcze default na 0.01

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Interp ask"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "silversurfer thx r3x && HappyDay"

#define TASK_SHOWMENU 432


new wybor[33]


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /interp","client_putinserver")
set_task(10.0, "interp", _, _, _, "b")
}
public client_putinserver(id){
if(!is_user_bot(id))
eventInGame(id);
}

public client_disconnect(id)
wybor[id]=0;

public show_menu_(tid) {
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id);
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
menu_displayer(id);
else
set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}
public eventInGame(id){
set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
}
public menu_displayer(id){
new menu = menu_create("Jaki interp preferujesz?", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Interp - 0.01", "1", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.02", "2", 0)
menu_additem(menu, "Interp - 0.03", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
wybor[id]=1;
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new iaccess, callback
menu_item_getinfo(menu, item, iaccess, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
wybor[id]=1;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.02")
wybor[id]=2;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
client_cmd(id, "ex_interp 0.03")
wybor[id]=3;
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


public interp(id)
{
switch(wybor[id])
{
case 1:
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.01")
}
case 2:
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.02")
}
case 3:
{
client_cmd(id, "ex_interp 0.03")
}
}
}


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych