Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Longjump ikona


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 colt

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 17.01.2009 13:03

Witam zrobiłem plugin który daje longjumpa na start i pojawia sie z lewej strony ikonka. Niestety nie mam pojęcia jak zrobić by przy śmierci (zabójstwie lub komendzie kill) ona znikała a przy spawnie znów sie pojawiała... jestem poczatkujący i nie mam zielonego pojecia o skryptingu. Załączam kod pluginu :

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT" 

new longjump

public plugin_init() 
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) 
} 

public player_spawn(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{    
if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
}
}

Proszę o pomoc... Dziękuję
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.01.2009 14:14

Uzywasz eventa od smierci (masz toturial z eventami), nastepnie na graczu ktory umiera uzywasz codu:
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); 
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) 
write_string("item_longjump"); // icon 
write_byte(0); // red 
write_byte(210); // green 
write_byte(0); // blue 
message_end();

PS. nie mam czasu by wiecej pisac :X
  • +
  • -
  • 0

#3 colt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 17.01.2009 15:07

Ok znalazłem i zrobiłem dzięki Miczu + pomógł

EDIT

Teraz mam drugi problem:
Ikonka działa tak jak miała znika gdy zgine i pojawia gdy sie zrespie ale jest małe niedociagniecie gdy zplantuje bombe i wybuchnie to po respawnie ikonka znika ale longjumpa mam ??
SMA wyglada tak :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 
#include <fun>
#include <hamsandwich>


#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT" 

new longjump

public plugin_init() 
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) 
} 

public player_spawn(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{    
if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }

public DeathMsg()
{ 
new vid = read_data(2)    // ofiara

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 17.01.2009 22:01

Zastostuj:
public bomb_defused()
{
Kod
}

oraz
public bomb_explode()
{
Kod
}

  • +
  • -
  • 0

#5 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 17.01.2009 22:04

Zastostuj:

public bomb_defused()
{
Kod
}

oraz
public bomb_explode()
{
Kod
}


i dyrektywa #include <csx>
  • +
  • -
  • 0

#6 colt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 17.01.2009 22:15

public bomb_defused()
{
new vid = read_data(2)    // ofiara

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}

public bomb_explode()
{
new vid = read_data(2)    // ofiara

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}

czy dobrze ??
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.01.2009 22:25

to po respawnie ikonka znika

Trzeba bylo tak od razu napisac.

Wystarczy dac to do eventa ResetHUD. Moze tylko z zablokowaniem opcji reseta przy smierci bodaj (czyt. zwykle is_user_alive) O:)

To powinno nawet spokojnie wyeleminowac hamsandwitcha ;-)
  • +
  • -
  • 0

#8 colt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 17.01.2009 22:37

@Miczu

public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
}

public player_spawn(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }

Chyba tak to powinno wygladać ??
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.01.2009 22:47

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fun> 

#define PLUGIN_NAME "Longjump" 
#define PLUGIN_VERSION "2.0" 
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT" 

new longjump 

public plugin_init() 
{ 
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1") 
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") 
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) 
} 

public player_spawn(id) 
{ 
if(get_pcvar_num(longjump) == 1) 
{    
if(is_user_alive(id)) 
{ 
give_item(id, "item_longjump") 
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); 
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) 
write_string("item_longjump"); // icon 
write_byte(0); // red 
write_byte(210); // green 
write_byte(0); // blue 
message_end(); 
} 
 } 
  } 

public DeathMsg() 
{ 
new vid = read_data(2)    // ofiara 

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid); 
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) 
write_string("item_longjump"); // icon 
write_byte(0); // red 
write_byte(210); // green 
write_byte(0); // blue 
message_end(); 
}

Jak mam sprawdzac to podawaj kompletny kod ;-)
  • +
  • -
  • 0

#10 colt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 17.01.2009 22:52

Ok już prawie działa :)
Teraz tylko przetestowałem to po wybuchu bomby jak mnie zabije eksplozja to nie znika ikonka :P
  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.01.2009 22:53

A masz DeathMsg()?
  • +
  • -
  • 0

#12 colt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 17.01.2009 22:56

No mam :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.0"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"

new longjump

public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}

public player_spawn(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }
//////////////////////////////////////////////////////////////////
public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2)    // ofiara

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}

Musi tu byc public bomb_explode ?? Ale chyba w niej nie moze byc id
  • +
  • -
  • 0

#13 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.01.2009 23:27

Chbya przy wybuchu paki nie pojawia sie deathmessage - taka ikonka w prawym rogu xD
  • +
  • -
  • 0

#14 colt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 17.01.2009 23:35

że co ?? :P
Wracajac do posta
to czy w tym kawałku nie powinno sie okreslic jaka bronia ??

public DeathMsg()
{
new vid = read_data(2)    // ofiara
new weapon[64]       
read_data(4,weapon,63)    


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},vid);
write_byte(0); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#15 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 18.01.2009 00:03

To moze zamiast deathmessage:
register_event("Damage", "Damage", "bd", "2>0")

potem tylko if( is_user_alive(id)) return a za tym cod od chowania ikony :)

Troche toporne, ale powinno lapac zabicia paczka ;-)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych