Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z "#include <codmod>


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hernest

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 19.09.2011 16:19

Witam. Mam problem z kompilowaniem mianowicie z #include <codmod>. Korzystam z kompilatora AMXX-Studio, ponieważ ten
kompilator po wygenerowaniu nie daje pobrać pliku(klikam pobierz i wyskakuje że niema takiego pliku). No więc kompilując klasę do COD'a jest błąd: "Error: Cannot read from file: "codmod" on line 4", 4 linijka kodu wygląda tak:
#include <codmod>
. Moja prośba/pytanie polega na tym abyście pomogli mi rozwiązać ten problem. Szukałem w Google i nic nie znalazłem na ten temat, możliwe że nie umiem szukać ;P Jeżeli na forum znajduje się już taki temat(szukałem i nie znalazłem) to proszę mnie do niego odesłać.

Cały plik .sma



/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new const nazwa[] = "Profesjonalny Szturmowiec[Klasa Premium]";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 2 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new ilosc_rakiet_gracza[33];
 
new sprite_blast;
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa)
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);
 
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
 
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
 
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Jeżeli nie wiecie jak mi pomóc to chociaż skompilujcie mi to. Z góry dziękuję.


Pozdrawiam,
Hernest
  • +
  • -
  • 0

#2 Leihto

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Rabka
Offline

Napisano 19.09.2011 17:33

http://amxx.pl/kompi...szturmowiec.sma

Nie masz modulu codmod..
  • +
  • -
  • 1
Portek: Za 20zł, to ja nawet notatnika nie otworze..

Nowe portfolio. Ciekawe artykuły, ciekawe przykłady: WojtusDEV.pl

#3 Hernest

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 19.09.2011 19:12

No więc skąd ten moduł skołować?

Ten kompilator mi nie działa. Jak klikam pobierz to wyskakuje że niema takiego pliku. Mam Google Chrome, zobaczę w innej przeglądarce i dam edita.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 19.09.2011 19:23

hmm, mi tam działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 19.09.2011 19:23

http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
Tu masz tą bibliotekę.
  • +
  • -
  • 1

#6 Hernest

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 19.09.2011 20:03

Dziękuję za pomoc. Już działa :)

@topic
Temat do zamknięcia.

Użytkownik Hernest edytował ten post 19.09.2011 20:03

  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.09.2011 07:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat do zamknięcia.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych