Siema, więc przechodze do rzeczy...
Potrzebuje aby ktoś przerobił mi plugin http://amxx.pl/topic...-amx-show-nick/ tak aby gdy naceluje na jakiegoś gracza to nick i hp wyświetlały się w dolnym rogu a nie na postaci
Plugin wygląda tak :
http://img695.images...ekabul0003i.png
A jak możecie to zróbcie tak aby nick i hp wyświetlały sie w dolnym rogu.
Z góry dzięki !
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.09.2011 15:30
#2
Napisano 19.09.2011 15:37
chodzi ci o taki tekst jak np. w diablo czy bf2 ?
#3
Napisano 19.09.2011 16:17
A nie wiem jakie jest na bf2 czy diablo bo nie gram na takich No ale o taki że jak naceluje na gracza to jego nick się wyświetli na przykład w prawym dolnym rogu lub w lewym dolnym rogu...chodzi ci o taki tekst jak np. w diablo czy bf2 ?
Ten plugin co podałem jest dobry tylko że nicki wyświetlane są na postaci a chciałbym żeby było to z boku
Myślę że już wiecie o co chodzi
#4
Napisano 20.09.2011 17:33
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new gSyncMsgHandler new bool:gInfo[33] new cvar_save_result public plugin_init() { register_plugin("Diablo Show Nick", "1.2", "Owner") register_clcmd("amx_centerid", "cmdCenterId", _, "<num> - 1 centruje ID, 0 brak") cvar_save_result = register_cvar("amx_save_center", "1") register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPreThink") gSyncMsgHandler = CreateHudSyncObj() } public fwdPreThink(id) { new id2, body get_user_aiming(id, id2, body) if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_connected(id2)) { new name[32] get_user_name(id2, name, 31) set_hudmessage(get_user_team(id2) == 1 ? 255 : 0, 0, get_user_team(id2) == 2 ? 255 : 0, gInfo[id] ? 0.01 : 0.01, gInfo[id] ? 0.91 : 0.91, 1, 6.0, 0.1) ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", name, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue)) } } public cmdCenterId(id) { new argv[10] read_argv(1, argv, 9) new key = str_to_num(argv) client_cmd(id, "setinfo _hud %i", key) } public client_putinserver(id) { if(!get_pcvar_num(cvar_save_result)) return PLUGIN_CONTINUE new info[10] get_user_info(id, "_hud", info, 9) new key = str_to_num(info) if(key) gInfo[id] = true else gInfo[id] = false return PLUGIN_CONTINUE }w lewym dolnym rogu
#5
Napisano 20.09.2011 17:39
DarkGL dałbyś mi jeszcze na prawy dolny róg ekranu bardzo proszę...
#6
Napisano 20.09.2011 17:53
sprawdź
łapcie taką poprawioną wersje
i
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new gSyncMsgHandler new bool:gInfo[33] new cvar_save_result public plugin_init() { register_plugin("Diablo Show Nick", "1.2", "Owner") register_clcmd("amx_centerid", "cmdCenterId", _, "<num> - 1 centruje ID, 0 brak") cvar_save_result = register_cvar("amx_save_center", "1") register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPreThink") gSyncMsgHandler = CreateHudSyncObj() } public fwdPreThink(id) { new id2, body get_user_aiming(id, id2, body) if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_connected(id2)) { new name[32] get_user_name(id2, name, 31) set_hudmessage(get_user_team(id2) == 1 ? 255 : 0, 0, get_user_team(id2) == 2 ? 255 : 0, gInfo[id] ? 0.99 : 0.99, gInfo[id] ? 0.91 : 0.91, 1, 6.0, 0.1) ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", name, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue)) } } public cmdCenterId(id) { new argv[10] read_argv(1, argv, 9) new key = str_to_num(argv) client_cmd(id, "setinfo _hud %i", key) } public client_putinserver(id) { if(!get_pcvar_num(cvar_save_result)) return PLUGIN_CONTINUE new info[10] get_user_info(id, "_hud", info, 9) new key = str_to_num(info) if(key) gInfo[id] = true else gInfo[id] = false return PLUGIN_CONTINUE }
łapcie taką poprawioną wersje
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new gSyncMsgHandler public plugin_init() { register_plugin("Diablo Show Nick", "1.2", "Owner") register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPreThink") gSyncMsgHandler = CreateHudSyncObj() } public fwdPreThink(id) { new id2, body get_user_aiming(id, id2, body) if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_alive(id2)) { static szName[64] get_user_name(id2, szName, charsmax(szName)) set_hudmessage(get_user_team(id2) == 1 ? 255 : 0, 0, get_user_team(id2) == 2 ? 255 : 0, 0.99, 0.91, 1, 6.0, 0.1) ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", szName, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue)) } }prawy dolny róg
i
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new gSyncMsgHandler public plugin_init() { register_plugin("Diablo Show Nick", "1.2", "Owner") register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPreThink") gSyncMsgHandler = CreateHudSyncObj() } public fwdPreThink(id) { new id2, body get_user_aiming(id, id2, body) if(id2 && is_user_alive(id) && is_user_alive(id2)) { static szName[64] get_user_name(id2, szName, charsmax(szName)) set_hudmessage(get_user_team(id2) == 1 ? 255 : 0, 0, get_user_team(id2) == 2 ? 255 : 0, 0.01, 0.91, 1, 6.0, 0.1) ShowSyncHudMsg(id, gSyncMsgHandler, "Nick: %s HP: %i Armor: %i", szName, pev(id2, pev_health), pev(id2, pev_armorvalue)) } }lewy dolny róg
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych