Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podążający byt ala Fireball.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kukol

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 18.09.2011 23:59

Witam! Jak mogę zrobić, by byt np. jak Fireball w Diablo podążał za graczem na którego się nacelowywuje i jak dogoni wybucha?

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 19.09.2011 15:03

musisz ustawić mu velocity
mając origin enta i origin gracza w zmiennych new Float:fOriginEnta[3] i new Float:fOrigin
robisz tak
new Float:fVeloc[3]
xs_vec_sub(fOriginEnta,fOrigin,fVeloc)
xs_vec_normalize(fVeloc,fVeloc)
xs_vec_mul_scalar(fVeloc,tutaj predkosc podajesz z jaka ma latac,fVeloc)
set_pev(idEnta,pev_velocity,fVeloc)

tylko jak gracz do którego leci jest za ścianą to walnie w ścianę :P
  • +
  • -
  • 1

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 19.09.2011 22:51

mógłbyś ładnie opisać co robi z każda powyższych funkcji?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 20.09.2011 16:13

xs_vec_sub(fOriginEnta,fOrigin,fVeloc)
odejmuje od siebie dwie tablice z origin dzięki czemu dostaje wektor przesunięcia (czyli tkai który mówi nam o ile w każdej osi należało by się przesunąć aby z fOriginEnta trafić do fOrigin)

xs_vec_normalize(fVeloc,fVeloc)
normalizuje wektor dzieli każdą składową przez długość wektora (dlugosc = pierwiastek z sumy kwadratów każdej ze składowych)

xs_vec_mul_scalar(fVeloc,tutaj predkosc podajesz z jaka ma latac,fVeloc)
mnoży wektor przed daną wartość

set_pev(idEnta,pev_velocity,fVeloc)
ustawia velocity
  • +
  • -
  • 1

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.10.2011 20:14

Trochę odkopię, ale powinno być
xs_vec_sub(fOrigin,fOriginEnta,fVeloc)

niedawno testowałem ;]
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych