Witam! Jak mogę zrobić, by byt np. jak Fireball w Diablo podążał za graczem na którego się nacelowywuje i jak dogoni wybucha?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Podążający byt ala Fireball.
Temat rozp.
Kukol
, 18.09.2011 23:59
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.09.2011 23:59
#2
Napisano 19.09.2011 15:03
musisz ustawić mu velocity
mając origin enta i origin gracza w zmiennych new Float:fOriginEnta[3] i new Float:fOrigin
robisz tak
tylko jak gracz do którego leci jest za ścianą to walnie w ścianę
mając origin enta i origin gracza w zmiennych new Float:fOriginEnta[3] i new Float:fOrigin
robisz tak
new Float:fVeloc[3] xs_vec_sub(fOriginEnta,fOrigin,fVeloc) xs_vec_normalize(fVeloc,fVeloc) xs_vec_mul_scalar(fVeloc,tutaj predkosc podajesz z jaka ma latac,fVeloc) set_pev(idEnta,pev_velocity,fVeloc)
tylko jak gracz do którego leci jest za ścianą to walnie w ścianę
#3
Napisano 19.09.2011 22:51
mógłbyś ładnie opisać co robi z każda powyższych funkcji?
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#4
Napisano 20.09.2011 16:13
xs_vec_sub(fOriginEnta,fOrigin,fVeloc)
odejmuje od siebie dwie tablice z origin dzięki czemu dostaje wektor przesunięcia (czyli tkai który mówi nam o ile w każdej osi należało by się przesunąć aby z fOriginEnta trafić do fOrigin)
xs_vec_normalize(fVeloc,fVeloc)
normalizuje wektor dzieli każdą składową przez długość wektora (dlugosc = pierwiastek z sumy kwadratów każdej ze składowych)
xs_vec_mul_scalar(fVeloc,tutaj predkosc podajesz z jaka ma latac,fVeloc)
mnoży wektor przed daną wartość
set_pev(idEnta,pev_velocity,fVeloc)
ustawia velocity
odejmuje od siebie dwie tablice z origin dzięki czemu dostaje wektor przesunięcia (czyli tkai który mówi nam o ile w każdej osi należało by się przesunąć aby z fOriginEnta trafić do fOrigin)
xs_vec_normalize(fVeloc,fVeloc)
normalizuje wektor dzieli każdą składową przez długość wektora (dlugosc = pierwiastek z sumy kwadratów każdej ze składowych)
xs_vec_mul_scalar(fVeloc,tutaj predkosc podajesz z jaka ma latac,fVeloc)
mnoży wektor przed daną wartość
set_pev(idEnta,pev_velocity,fVeloc)
ustawia velocity
#5
Napisano 04.10.2011 20:14
Trochę odkopię, ale powinno być
niedawno testowałem ;]
xs_vec_sub(fOrigin,fOriginEnta,fVeloc)
niedawno testowałem ;]
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych