Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Blokada puszczania rakiet

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 17.09.2011 19:46

Witam. Jak zrobić żeby blokowało puszczanie rakiet 10sec po rozpoczeciu rundy?
  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 17.09.2011 20:10

Ja tez czegoś takiego potrzebowałem i wymyśliłem żeby zablokować komendę +use

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Blokada Rakiet by Formoza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FORMOZA"
new mozna;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+use","Blokada")
register_clcmd("useperk","Blokada")
register_clcmd("+useperk","Blokada")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
{
mozna = 0
set_task(15.0,"moznauzywac")
}
public moznauzywac()
{
mozna =1
}
public Blokada()
{
if(!mozna)
return PLUGIN_HANDLED
}


Tam gdzie masz:
set_task(15.0,"moznauzywac")


zamiast 15 wpisz ilosc sekund czyli np: 10

Użytkownik Acze edytował ten post 10.12.2011 21:01

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 CsProroK

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
Offline

Napisano 24.03.2012 16:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Blokada Rakiet by Formoza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FORMOZA"
new mozna;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("+use","Blokada")
register_clcmd("useperk","Blokada")
register_clcmd("+useperk","Blokada")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
{
mozna = 0
set_task(15.0,"moznauzywac")
}
public moznauzywac()
{
mozna =1
}
public Blokada()
{
if(!mozna)
  return PLUGIN_HANDLED
}

Gdzie to jest?

#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 25.03.2012 21:46

To jest kod pluginu. Musisz go skompilować.
  • +
  • -
  • 0

#5 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.04.2012 15:15

działa to komuś ?

tylko że w cod. nowym są rakiety pod E.

więc trzeba zablokować na początku rundy przycisk E na 15s.

Użytkownik MateuszKuCi edytował ten post 01.04.2012 15:18

  • +
  • -
  • 0

#6 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 01.04.2012 19:12

@up
nie zablokujesz przycisku e --- nie da sie
w nowym codzie rakiet uzywa sie komenda use - standardowo jest to e ale niektorzy moga miec to pod np z
dlatego plugin blokuje komende use

Użytkownik SAL edytował ten post 01.04.2012 19:12

  • +
  • -
  • 0

#7 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2012 09:42

A tak dla wyjaśnienia komenda use to to jest ta co wypuszcza rakiety bo nie rozumiem :>?

ok rozumiem.
  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 06.04.2012 09:56

Do każdej klasy która ma rakiete dodaj zmienną

new bool:mozepuscic

Dodaj w plugin_init (pod rejestracja klasy)

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

Dodaj 2 funkcje

public NowaRunda()
{
    mozepuscic = false;
    set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
    mozepuscic = true;

i przy funkcji Tworzenia rakiet dodaj pod pierwsą klamrą

if(!mozepuscic)
    {
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

rakiety wtedy nie puści.
  • +
  • -
  • 3

#9 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2012 21:36

Wiesz słaby w takie klocki jestem zrob mi jedną taką klase to ogarnę :) z góry dzięki wielkie ! :)

no jedna z moich klas "Szeryf"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Szeryf";
new const opis[] = "1/8 z noża +_ 2 rakiety";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 60;
new const wytrzymalosc = 30;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik MateuszKuCi edytował ten post 06.04.2012 21:38

  • +
  • -
  • 0

#10 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 09:38


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Szeryf";

new const opis[]    = "1/8 z noża +_ 2 rakiety";

new const bronie    = 0;

new const zdrowie   = 100;

new const kondycja  = 40;

new const inteligencja = 60;

new const wytrzymalosc = 30;

new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

new bool:mozepuscic;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");





RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}

public plugin_precache()

{



sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");



}

public client_disconnect(id)

{



new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

while(entRakiety > 0)

{

  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

   remove_entity(entRakiety);

  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

}



}

public NowaRunda()

{

mozepuscic = false;

set_task(10.0,"Odblokuj")

}

public Odblokuj()

mozepuscic = true;

public cod_class_enabled(id)

{



ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

ma_klase[id] = true;



}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;



}

public cod_class_skill_used(id)

{

if(!mozepuscic)

{

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

}

else

{

  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

  {

   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

  }

 

  else

  {

   if (is_user_alive(id))

   {

    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

    ilosc_rakiet_gracza[id]--;

   

    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

   

    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

   

    new Ent = create_entity("info_target");

   

    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

   

    vAngle[0] *= -1.0;

   

    entity_set_origin(Ent, Origin);

    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

   

    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

   

    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

   }

  }

}

return PLUGIN_CONTINUE;



}

public fwSpawn_Rakiety(id)

{

if(is_user_alive(id))

  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

  return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);





new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

  new pid = entlist[i];

 

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

   continue;

  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )

  return HAM_IGNORED;



cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));



return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 2

#11 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.04.2012 18:36

Śmiga!;) +

a Powiedz mi jeszcze czy dałbyś rade zrobić ze jak ktos naciśnie na e to żeby żeby się wyświetlało Rakiety Można używać po 15s od rozpoczęcia Rundy!
  • +
  • -
  • 0

#12 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 18:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[]   = "Szeryf";
new const opis[]    = "1/8 z noża +_ 2 rakiety";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 60;
new const wytrzymalosc = 30;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
new bool:mozepuscic;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}
public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}
public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!mozepuscic)
{
  client_print(id,print_center,"[b]Można używać po 15s od rozpoczęcia Rundy![/b]")
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
 
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
   
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
   
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
   
    new Ent = create_entity("info_target");
   
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
   
    vAngle[0] *= -1.0;
   
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
   
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
   
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
  return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

proszę ;)
  • +
  • -
  • 3

#13 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.04.2012 18:56

No mała Bania xD Dzięęęęki Wielkie :) +

Jeszcze taka Mini instrukcja co mam pod czym dodawac i (Like) i daje Ci spokoj ;)
  • +
  • -
  • 0

#14 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 19:08

Instrukcja w 8 pościu tu ;)
  • +
  • -
  • 0

#15 chudy1234

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jezierzyce
Offline

Napisano 08.09.2012 17:43

A duchy tez mozna tym zablokowac ?

#16 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.09.2012 17:52

jeśli to moc. umiejętność - Tak. Ta sama zasada.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych