Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasy do COD

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaliber231

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:182
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 17.09.2011 13:41

Zrobiłem klasy na nowym cod i nie jestem pewny czy dobrze ją zrobiłem jeżeli nie to proszę o wskazówki
I przy okazji mam pytanie jak zrobić
PPM 1/1 1/2 1/3 1/4
AWP 1/1 1/2 1/3 1/4



Podam klasy na dole proszę mi powiedzieć co jest zle

Załączone pliki



#2 djmiw

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:53
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 17.09.2011 13:46

Co jest źle ??? Rozszerzenie musisz zmienic z .txt na .sma
  • +
  • -
  • 0

#3 kaliber231

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:182
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 17.09.2011 13:55

ale takto są dobrze?

chodzi mi o linijki

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>

bo nie wiem kiedy mam je dodawać

a np mam kod i jak zrobic zeby awp bylo 1na 2 a nie 1 na 1
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}


#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.09.2011 15:26

random(1, 2) = 2

Użytkownik radim edytował ten post 17.09.2011 15:26

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 djmiw

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:53
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 17.09.2011 15:37

masz :)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "[Premium]KaliBeR";
new const opis[] = "M4A1+ AKA Natychmiastowe zabicie z noza(PPM) + 200% biegu ";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 140;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


tutaj kolejna


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "[Premium]Invitron";
new const opis[] = "1/4 z deagla + Auto BH + 180% biegu ";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 110;
new const kondycja = 80;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}
public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!!
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Chacku", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE; //To nie pozwala PLUGINOWI pokazywać w kółko to samo ze klasa jest Premium

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


i kolejna


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 35(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 19;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 35.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


i ostatnia


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Profesjonalny Kucacz ";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_MAC10 ;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


reszty nie umialem :P
  • +
  • -
  • 1

#6 kaliber231

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:182
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:częstochowa
Offline

Napisano 17.09.2011 16:57

no a ktoś poda mi kod do awp 1 na 2 i 1/3 i ksoe 1/2 i 1/3?

proszę zrobiłem klase dodałem jedną linijke i juz jest zle

ktos mi powie dla czego

Załączone pliki

  • Załączony plik  koks.txt   1,27 KB  9 Ilość pobrań






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych