Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z klasami

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Roktars

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Max
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.09.2011 16:26

Czy mógłby mi ktoś pomóc z 3 klasami bo mam z nimi mały problem.
1 klasa to AlKaida próbuje zrobić by miał 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z HE.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_HE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Al Kaida";
new const opis[] = "Ma 1/3 szansy na zabicie z HE";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 100;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_HE && !random(3))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


2 klasa to złodziej chcę by na kucaniu miała 50% niewidzialności i kradła perk przyciskiem e/c z tą nie widzialnością to już chyba problem rozwiązałem.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Gdy kuca jest mniej widzialny";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 125);
}


3 Klasa to ExpertTT chcę zrobić by miał eliminator rozrzutu ale nie zbyt umiem.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Expert TT";
new const opis[] = "Ma eliminator rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public PreThink(id)
{
if(ma_perk[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_perk[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}


Tutaj daje także załącznik tych 3 klas.
Bardzo proszę o pomoc bo męcze się z tymi klasami cały tydzień.

Załączone pliki

  • Załączony plik  klasy.rar   1,7 KB  37 Ilość pobrań

Użytkownik Roktars edytował ten post 16.09.2011 16:27

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.09.2011 16:30

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
ModyCall of Duty ModProblemy


  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 16.09.2011 19:12

1. AlKaida
Spoiler


2. Złodziej(tutaj następuje kradzież perku gdy zabijesz gracza)
Spoiler


3. ExpertTT
Spoiler

Z eliminatorem Ci nie działała bo miałeś if(!ma_perk[id]), skoro to jest klasa to dlaczego masz ma_perk xD

Użytkownik radim edytował ten post 17.09.2011 15:13

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#4 Roktars

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Max
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2011 17:20

Bardzo ci dziękuje oczywiście masz plusa :D

Sorki jest błąd z klasą z klasą Złodziej:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Zlodziej.sma(91) : error 017: undefined symbol "ma_perk"
codclass_Zlodziej.sma(91) : warning 215: expression has no effect
codclass_Zlodziej.sma(91) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Zlodziej.sma(91) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Zlodziej.sma(91) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Użytkownik Roktars edytował ten post 17.09.2011 17:22

  • +
  • -
  • 0

#5 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:438
Offline

Napisano 17.09.2011 17:52

Proszę :)
Spoiler

Użytkownik SeeK edytował ten post 17.09.2011 17:52

  • +
  • -
  • 1
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.09.2011 17:57

Spoiler

+ drobna poprawka kodu...
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Roktars

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Max
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.09.2011 18:35

Dziękuje plusik dla obu :D

Temat można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 05.05.2012 20:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych